wtorek, 26 kwietnia 2016

STOLICZKU NAKRYJ SIĘ – Szarość z gałązkami drzewa oliwnego


  W dzisiejszej odsłonie serii STOLICZKU NAKRYJ SIĘ w roli głównej pojawią się gałązki jednej z najwspanialszych moim zdaniem rośliny. Chodzi o drzewo oliwne. Niby nie ma w nim nic szczególnego, ale ja widzę w nim jakąś magię. Nadaje się do domowej hodowli, a podczas wiosennego przycinania można wykorzystać go do dekoracji.


Do nakrycia stołu oprócz gałązek oliwnych użyta została szara zastawa, biały bieżnik, czarne świeczniki o ciekawym kształcie oraz serwetki złożone w gwiazdę betlejemską.

Do tego romantyczne światło świec i kolacja gotowa.

6 komentarzy:

  1. Ale ekstra...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Cieszę się, że Ci się podoba.
      Również pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. Pięknie nakryty stół. Zastanawiałam się czy kupić ten szary zestaw obiadowy, ale teraz nie mam wątpliwości, że warto go mieć. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      I polecam ten zestaw serdecznie. Też się nad nim zastanawiałam, ale jak pomyślałam, że może się niedługo skończyć ta seria to wzięłam od razu :)
      Pozdrowienia i uściski.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń