poniedziałek, 13 czerwca 2016

Białe kubeczki z niebieskim paskiem – idealne na lato


  Na początek tygodnia mam Wam do polecania świetne kubeczki. W białym kolorze z ciekawym niebieskim paskiem na górze. Świetnie pasują do wszelkich stylizacji inspirowanych kolorami Grecji, a także do wielu innych.

Idealnie prezentują się w nich koktajle, shoothie, czy ulubione napoje chłodzące. Do tego listki mięty i można poczuć się jak na wakacjach. Kubeczki (w cenie 4.99 PLN) dostępne w Pepco.

Polecam gorąco i życzę wspaniałego tygodnia.

16 komentarzy:

  1. Fajne, takie trochę retro. Też zaglądam do Pepco, można tam czasem znaleźć ciekawe drobiazgi w przystępnej cenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trochę retro :)
      W Pepco można faktycznie pobuszować i czasem coś fajnego znaleźć i cena z reguły jest konkurencyjna.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam znów.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, są naprawdę super do tego celu.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Dzięki za info, będą mi pasować do morskich klimatów. Nie byłam w tym sklepie już dawno temu. Czasami trafiają się świetne okazy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak do morskich klimatów pasują idealnie :)
      Jeszcze niedawno je widziałam w Pepco, więc myślę, że bez problemu powinnaś je dostać. Polecam gorąco.

      Usuń
  4. Przypominają mi wakacje u cioci na wsi:) Z podobnych piłam mleko od krowy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pepco coraz bardziej zaskakuje mnie swoimi produktami, sama uwielbiam pobuszować wśród wszystkich ich dodatków, cena konkurencyjna jak Sówko napisałaś i design zdecydowanie na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasem naprawdę warto tam zajrzeć :)
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Zdecydowanie śliczne te kubeczki sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, szczególnie, że cena jest bardzo w porządku :)
      Uściski.

      Usuń
  7. Bardzo lubię odwiedzać Pepco zawsze coś ciekawego można dostać, kubeczki bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zgadzam się z Tobą całkowicie.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  8. Gdy widzę te kubeczki przypomina mi się stołówka szkolna czy kolonie:) I choć w tamtym okresie nie budziły moich zachwytów to teraz patrzę na nie z sentymentem, a nawet chętnie widziałabym u siebie takie, na taras byłyby idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi gdzieś z tyłu głowy dźwięczały stołówkowe klimaty :) ale dzisiaj bardzo je lubię, to takie swoiste retro :)
      Uściski.

      Usuń