środa, 8 czerwca 2016

Prosto i biało – lampion w towarzystwie wianka

  Tym razem bardzo, bardzo prosto bez żadnych fajerwerków propozycja dekoracji z wykorzystaniem lampionu DIY (więcej tutaj) oraz białego, wiklinowego wianka. 

Bardzo lubię ten biały, wiklinowy wianek. Świetnie się sprawdza zarówno na Boże Narodzenie, jak i podczas Wielkanocy, ale na także inne wszechstronne zastosowanie.

W połączeniu z lampionem tworzy prostą dekorację, która świetnie sprawdzi się w ogrodowym, tarasowym, czy balkonowym przyjęciu. Dla ożywienia kompozycji można wpleść w wianek świeże kwiaty prosto z ogrodu.

Polecam serdecznie i życzę udanego dnia.

12 komentarzy:

  1. Wianki to coś, co uwielbiam :) Każda dekoracja z nimi podbija moje serce :)
    Ślicznie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agness za miłe słowa i cieszę się, że moja dekoracja została doceniona przez miłośniczkę wianków :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Też lubię wianki, a lampion uroczy:)

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu :)
      Pozdrawiam równie serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  3. Lubię takie dekoracje w bieli lub szarości :) Mam taki sam wianuszek w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel i szarość to zdecydowanie również jedne z moich ulubionych kolorów :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  4. Takie stylizacje przemawiają do mnie :-) Jestem za.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i bardzo się cieszę.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Chyba w Pepco można takie kupić :)

    Ja szukam inspiracji na dekorację ściany do przedpokoju - mam szare ściany i ciemne meble i muszę wprowadzić trochę jasności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w Pepco, zgadza się :)
      Często widzę zdjęcia, jako dekorację przedpokoju w białych lub drewnianych ramkach.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Świetny pomysł. Mam podobny wianek :)

    OdpowiedzUsuń