poniedziałek, 20 czerwca 2016

Świeże kwiaty w domu – ogródkowy bukiecik

  Samodzielnie zerwane i skomponowane bukiety chyba cieszą najbardziej, a poza tym ogródkowe bukiety pachną najpiękniej. W moim ulubionym białym wazonie - dzbanku wylądowały dzisiaj goździki, ostróżki i groszek pachnący.

Są delikatne i pięknie zdobią mieszkanie, a najlepiej prezentują się na stole. Uwielbiam świeże kwiaty w domu toteż nie mogłam im się oprzeć.

Taki ogródkowy bukiecik na początek dobrego i słonecznego tygodnia.

22 komentarze:

  1. Piękny bukiet! Wspaniałego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Uwielbiam goździki.
    Dzbanek jest z Ikei? Widziałam tam chyba takie i właśnie się zastanawiałam, czy go nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Tak, zgadza się dzbanek jest z Ikei, występuję w trzech rozmiarach, ten na zdjęciu jest najmniejszy. Polecam serdecznie i pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Piękny jest :-) Tobie również, Kochana wspaniałego tygodnia :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i wzajemnie, dużo słoneczka :)
      Uściski.

      Usuń
  4. Piękny bukiet i z cudownymi goździkami - kojarzą mi się z moja Babcią :) - chociaż do niedawna nie znałam nazwy tych kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię goździki, szczególnie brodate :)
      To masz piękne goździkowe wspomnienia.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :)

      Usuń
    2. Oj mam, mam :) Ciekawe czy jeszcze rosną w Babci ogródku, bo niestety jej zdrowie nie pozwala, więc ogródek żyje własnym życiem - niedługo zrobi się z niego tajemniczy ogród :)

      Usuń
    3. Takie tajemnicze ogrody też mają swój urok :)
      A goździki pewnie przetrwały, one są niezniszczalne :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Super, u mnie niestety niewiele w tej chwili kwitnie, tylko piwonie, na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny bukiet! Uwielbiam groszek:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Groszek jest bardzo wdzięczny i uroczy.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Zdecydowanie takie bukiety są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Też lubię takie właśnie bukiety :)
      Uściski.

      Usuń
  8. Takie bukiety z kwiatów łąkowych czy polnych są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze są właśnie takie zwykłe, polne... Kochana, ileż w Twoim blogu ciepła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu bardzo za tak miłe słowa, z radością i uśmiechem je czytam :)
      Kwiatki prosto z ogródka są najlepsze na bukiety :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń