piątek, 15 września 2017

Jesienny lampion – ze świeczką ledową


 Sezon jesienny powoli wkracza do domów, choć za oknem pogoda bywa jeszcze letnia to wszelkie jesienne oznaki są coraz bardziej widoczne. Moje skarby ze spaceru postanowiłam wykorzystać w jesiennym lampionie.

W wazonie ułożone zostały jesienne dary natury oraz ledowa świeczka. To dobra alternatywa w miejscach, gdzie nie można używać tych tradycyjnych. Nie kopci się, a ładnie rozświetla lampion.


Polecam i życzę Wam słonecznego weekendu.


22 komentarze:

  1. Lubię takie jesienne kompozycje. Bardzo ładna.
    Dziękuję i również życzę słonecznego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Też takie lubię :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju lampiony. Światło świec tworzy magiczny klimat. Pozdrawiam ciepło:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      A teraz bardzo się przydaje.
      Szczególnie, że zbliżają się długie, chłodne jesienne wieczory.
      Uściski.

      Usuń
  3. Ojej, jak to super wygląda.
    Uwielbiam takie dekoracje.
    Nigdy jeszcze nie kupiłam świeczki ledowej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A jak szybko się robi :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Jesień to czas, kiedy bardzo tęsknimy za światłem i wszelkiego rodzaju lampki, świece, kominki i latarenki są baaardzo mile widziane :D Wspaniale poprawiają nastrój :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Wszelkie oświetlenie, które wprowadza do domu światło i ciepło zawsze jest mile widziane.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Nastrojowy i bardzo jesienny ! Wyszła bardzo fajna jesienna dekoracja. O tej porze roku takich świecących dekoracji potrzebujemy jak najwięcej.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Potrzeba światła i ciepła coraz bardziej.
      Trzeba się jakoś na zimę przygotować.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  6. Jak zwykle naturalnie i uroczo. Tak jak lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło mi to słyszeć.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Jestem zaskoczona jak ładnie wygląda ta świeczka ledowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Też nie myślałam, że da taki fajny efekt.
      Uściski.

      Usuń
  8. Jesienne dekoracje mają w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za podpowiedź! Mam ledowe świeczuszki, ale jeszcze ich nie używałam. Teraz mam motywację :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :)
      Bardzo się cieszę.
      I czekam na efekty.
      Uściski.

      Usuń
  10. Espero que tengas un bendecido fin de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i nastrojowe. Nie sądziłam, że w taki genialny sposób można wykorzystać świeczki ledowe. Super! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło to słyszeć.
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie.

      Usuń