piątek, 22 września 2017

Na jesienną słotę – szybka dekoracja



  Póki co za oknem na próżno jest szukać złotej, polskiej jesieni mieniącej się kolorowymi liśćmi i pozwalającej nieco się wygrzać przed zimą. Dlatego trzeba się jakoś ratować, a szybka jesienna dekoracja jest doskonałym pomocnikiem.

Pełna natury i jesiennych akcentów znacznie poprawia samopoczucie, a urocze wiewióreczki sprawiają, że na twarzy gości uśmiech. Szybkie, proste, ale skuteczne rozwiązanie na jesienną słotę.

Polecam i życzę Wam dużo słońca na weekend.

32 komentarze:

  1. Dotychczas nie przywiązywałam aż takiej wagi do jesiennych dekoracji, a teraz... chętnie sprawiłabym sobie podobne.
    Szczerze mówiąc lubię takie klimaty, więc bardzo mnie zainteresował ten powrót na natury, liści na naszym stole :)
    Super.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie klimaty zawsze się sprawdzają i nigdy nie wychodzą z mody :)
      Uściski jesienne.

      Usuń
  2. Niesamowicie piękna ozdoba. Bardzo nastrojowa. Mega mi się podoba. Dużo radości Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko :)
      Miło mi to słyszeć.
      Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  3. U mnie (w Holandii) własnie taka złota jesień teraz jest i wygląda przepieknie.
    Dekoracji jesiennych mogłabym oglądać bez końca :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zazdroszczę :)
      Ale może i do nas dojdzie w końcu.
      Masz rację dekoracje jesienne są urocze.
      Uściski gorące.

      Usuń
  4. ale piękna ozdoba <3 taka klimatyczna, cudowna!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo liczę na to weekendowe słońce, a póki co delektuje się świecami - jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba póki co tylko to zostaje :)
      Ale może, może...
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Ja też szukam złotej a tu ciągle pada...
    Za to u Ciebie z takimi świecami od razu milej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Gdzie ona się podziała?!
      A świece zawsze ocieplą i podgrzeją atmosferę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Ja też lubię sobie w ten sposób umilać czas gdy za oknem paskudna pogoda. Ale mam nadzieję, że jednak jeszcze przyjdzie do nas złota jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola amiga querida,, que velas más linda, hacen un bello centro de mesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias Angelica :)
      Las candelas son obligatorio en otono.
      Besos.

      Usuń
  9. Naturalnie i klimatycznie ! Bardzo mi się podoba. Na jesienne słoty takie dekoracje są najlepsze.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham dekoracje z mchu i szyszek;) Pozdrawiam i ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne :)
      Coś tam widziałam, że u Ciebie też mech już w akcji.
      Uściski.

      Usuń
  11. Jak przytulnie, pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo i bardzo klimatycznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, na jesienne długie wieczory najlepszy blask świec :)

    OdpowiedzUsuń