piątek, 27 października 2017

Dekoracja na stół – jesiennie z baby boo


  Co prawda jesień to feeria barw. Kolorowe, wielobarwne liście, jarzębina, dynie, czy wrzosy. Wszystko mieni się kolorami, a jak do tego dojdzie jeszcze jesienne słońce to już niczego nie brakuje. Dzisiejsza dekoracja na stół jest bardzo jesienna, ale też w stonowanych kolorach.
Połączenie bieli i kolorów natury, w postaci zieleni i brązów również może być bardzo jesienne. Do dekoracji użyte zostały żołędzie, kasztany, mech i szyszki. Stanowią one piękną oprawę dla białych świec i uroczej dyni baby boo. Tym razem w roli głównej.

Polecam serdecznie i dużo słońca na weekend Wam życzę.

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam dekoracje w takich kolorach;). Śliczna wiewióra:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe dynie wyglądają zawsze fantastycznie :) U Ciebie prezentują się świetnie ! A wiewiórka jest the best !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Białe dynie są zawsze świetną dekoracją.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Śliczna, klimatyczna dekoracja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna dekoracja, lekka i monochromatyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja. U mnie podobnie tylko prym wiedzie kolor pomarańczowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A pomarańczowy to na jesień idealne rozwiązanie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. U mnie chyba wystąpiła jakaś nagła potrzeba koloru. Domowa jesień w pomarańczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jestem ciekawa tej pomarańczowej odsłony :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  7. hola amiga querida .. que lindas esas calabazas de hallowen

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by to przetestować :)
    Dekoracja super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Polecam serdecznie.
      Dynie baby boo są niezwykle urokliwe.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  9. Stonowanie, ale pięknie! :) Ja tez wolę zdecydowanie takie "ziemiste" barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Takie kolory zawsze się sprawdzają.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  10. dobrze ze tu wpadlam. Jakos dynie jako dekoracja, byly mi za pomaranczowe :))))) zartuje. Ale te wygladaja wysmienicie. Swietny pomysl. Zapamietam. Mozna je wszedzie kupic? Poszukam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pomarańczowe też są świetne, ale u mnie szybko kończą jako zupa-krem, poza tym masz rację jakoś te białe, malutkie są idealne do dekoracji.
      Widziałam je ostatnio w Auchanie na wagę wśród dyni ozdobnych.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  11. Ja w tym roku zupełnie zapomniałam o dyniach. Białe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie są u mnie obowiązkowe jesienią :)
      A baby boo są przeurocze.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń