poniedziałek, 2 października 2017

Jesienne dekoracje – jarzębina i mini słoiczki

  Dawno nie robiłam dekoracji z użyciem mini słoiczków, a przecież one są uniwersalne i takie urocze. Pasują do wszystkiego i wyglądają rewelacyjnie. Dlatego kolejna jesienna dekoracja jest właśnie z nimi w roli głównej.

Wystarczą małe gałązki jarzębiny wetknięte do mini słoiczków i już! U mnie w ilości trzech sztuk, ale może być ich więcej. Jarzębina dosyć długo dobrze trzyma się bez wody, a to jest spora zaleta.

Polecam serdecznie i życzę dużo jesiennego słońca.

26 komentarzy:

  1. Czerwień jarzębiny na tle białej koronki wygląda uroczo, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na dekoracje.
    Bardzo piękne kolorki! :)
    Gałąź jarzębiny też mi się spodobała.
    Pozdrawiam popołudniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jarzębina jest piękna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, wystarczy jarzębina i już jest jesiennie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam słabość do tych słoiczków, ale widzę u Ciebie one królują.
    Ps. Na początku cały czas czytałam mini słoneczniki i wytężałam oczy Gdzie też te słoneczniki się chowały :D hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dobre :)
      Faktycznie to bardzo podobne wyrazy.
      A na mini słoneczniki zapraszam jutro.
      Uściski.

      Usuń
  6. Małe słoiczki po jogurcie mają całą masę zastosowań, u Ciebie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Już sporo ich zastosowań mam za sobą, ale są niezwykle inspirujące i ciągle pojawiają się nowe pomysły na ich wykorzystanie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Przeuroczo i tak klimatycznie. Kolor jarzębinki boski! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jarzębina faktycznie ma piękny kolor.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Uwielbiam jarzębinę w jesiennych dekoracjach :) U Ciebie na białej tacy prezentuje się pięknie ! A małe słoiczki są bardzo praktyczne !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Słoiczki są faktycznie bardzo praktyczne.
      Uściski serdeczne przesyłam.

      Usuń
  9. Oj żeby tego słońca jeszcze trochę było:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda jarzębina w tych słoiczkach. Żałuję, ze w mojej okolicy nigdzie nie ma jarzębiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jarzębina jest naprawdę świetną ozdobą.
      Pozdrawiam jesiennie.

      Usuń
  11. Piękna dekoracja:-))) Ja też ostatnio dawno nie używałam małych słoiczków - trzeba to zmienić:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Słoiczki są tak fajne, że warto z nich korzystać jak najczęściej.
      Uściski.

      Usuń
  12. Ja mam jarzębinę za oknem - ale wisi tak wysoko że nie da się jej urwać - przynajmniej cieszy moje oko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Z tym czasami jest problem.
      Ale za oknem też jest świetną ozdobą.
      Uściski serdeczne.

      Usuń