poniedziałek, 12 lutego 2018

Metalowy kosz – organizacja w łazience

  Bardzo lubię różne pojemniki, pudełka, czy kosze, które ułatwiają utrzymanie porządku i dzięki nim szybko można znaleźć potrzebną rzecz. Tak też jest w przypadku łazienki. Dlatego metalowy kosz świetnie się w tym celu sprawdza. Płyny do kąpieli, żele, peelingi i inne kosmetyki trzymane w koszu zawsze są pod ręką. 

To też dobry patent na przechowywanie ręczników lub czego tylko się chce. A przy okazji czarny metalowy kosz jest również fajną dekoracją w łazience. 

Polecam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.

28 komentarzy:

  1. Kosze, to świetny sposób na przechowywanie kosmetyków. Jest, to praktyczne rozwiazanie podczas sprzątania. Mam w łazience kikla takich koszyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Kosze są świetnymi organizerami, a do tego świetnie wyglądają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Jest super ! I bardzo fajnie go u siebie wykorzystałaś :) Ja też uwielbiam druciaki :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Druciaki są świetne.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu gadżety. Super kosz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Też bardzo lubię kosze.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. To chyba coś dla mnie.
    Całkiem przyjemnie by pewnie wyglądał w łazience.
    Wydaje się ciekawą, użyteczną ozdobą.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W łazience wygląda świetnie, a do tego porządkuje :)
      Polecam i miłego dnia Ci życzę.

      Usuń
  5. Świetny jest ten kosz:-))) Też go mam, ale ja trzymam w nim kaktusy:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Kosz jest bardzo uniwersalny, więc w zasadzie wszystko w nim fajnie wygląda.
      Ciekawa jestem tych kaktusów.
      U mnie zamieszkała w nim póki co sztuczna trawka.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  6. Koszyki, pudełka są super. Mam miedziany kosz na gazety i z trawy morskiej na różne przyda się. W przyszłości na pewno będę mieć jakieś metalowe w łazience lub kuchni.
    Pozdrawiam :-)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kosze i pudełka są świetnymi przechowywaczami :)
      Z trawy morskiej i wikliny też mam i też bardzo je lubię.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.
      I lecę do Ciebie.

      Usuń
  7. Świetny koszyk. Metalowy jest bardziej nowoczesny, wręcz rustykalny, ale koszyczki wiklinowe też spełniają dobrze swoją rolę i wyglądają bardziej przytulnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Naturalne są też świetne, ale ze względu na wilgoć w łazience zdecydowałam się na druciaka.
      Wszystkie kosze są świetne do przechowywania.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Super! U mnie najlepiej sprawdza się plastikowy.... Bo często zalewam półeczka za wanną wodą... 🤣🤣 i tak musiałam pożegnać kosz z trawy bo zaplesnial... Ale może metalowy się nada? Gdzie kupiłaś swój?

    Buziaki. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Z wodą i zalewaniem może być problem.
      Kosz pochodzi z Pepco i jeszcze nie dawno go tam widziałam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Zatem w te pędy pojechałam po basenie do Pepco. Wchodzę i JEST!! Jeden, jedyny 😄 łapię to zatem. Pędzę do kasy i tu STOP! Koszyczek nie ma metki. 15 minut czekałam aż Panie sprawdza w systemie.... i nie doczekała się 😣😣 w innych sklepach też nie wiedzą.... 😥😥 poprosiłam żeby mi odłożył i za tydzień podjadę. Może do tego czasu to odnajdą w czeluściach systemowych.... 😉😉 i taką to moja przygoda z koszyszkiem 🤔😄😉

      Usuń
    3. No to niezła przygoda :)
      Mam nadzieję, że za tydzień będzie gotowy do kupienia.
      Z tego co pamiętam to kosztował 14,99, ale jak nie ma kodu to i tak to nic nie da.
      Daj znać czy się zatem udało.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Ja wszystko uwielbiam porządkować w pudełka, koszyki, pojemniczki... Aż w końcu i tego mam za dużo haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszy i pudełek nigdy dość :)
      No chyba, że masz naprawdę pokaźną kolekcję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Już z komentarzy ogarnęłam, że akurat ten egzemplarz z Pepco - podoba mi się - zdecydowanie. I to nie tylko z tego powodu, że również lubię porządek, ale fajnie wygląda - tak wykwintnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :)
      Oprócz praktycznego zastosowania prezentuje się świetnie.
      Polecam.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  11. ladny, osobiscie mam wiklinowy, zalezy wszystko od reszty wnetrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Wszystko zależy od wnętrza.
      Ale kosze są świetne.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  12. Te koszyki są boskie, mama mi kupiła ten półokrągły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Wiem który, też jest świetny.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  13. Me encantan como se ven esos canastos en los baños , se ve todo vobito y organizado

    OdpowiedzUsuń