piątek, 2 lutego 2018

Naturalne inspiracje – Kosze jako osłonki

  Naturalne elementy dekoracyjne są moimi ulubionymi. Mają w sobie to coś, co sprawia, że nigdy się nie nudzą, nie wychodzą z mody i zawsze dobrze wyglądają. Tym razem chodzi o osłonki dla roślin, w roli których występują przeróżne kosze z naturalnych materiałów.

Wiklina, trawa morska, hiacynt wodny, czy inne materiały prosto z natury są idealne na kosze – osłonki i wprowadzają do wnętrza ciekawy akcent i przytulną atmosferę. A rośliny świetnie w nich wyglądają.

Polecam serdecznie i życzę dobrego weekendu.


27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten sposób :)) choć w sumie jeszcze tak nie mam w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie naturalne osłonki na donice. Przed laty tak miałam, ale później zachciało mi się zmiany. Nie oznacza to jednak, że kiedyś nie wrócę do tego... a nawet powiedziałabym, że wrócę na pewno :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :)
      Jestem za. Też je bardzo lubię i naprawdę świetnie wyglądają.
      Pozdrawiam poniedziałkowo.

      Usuń
  3. W wiklinowych koszykach stoją u mnie kwiatki, muszę się zaopatrzyć w taki, jak na pierwszym zdjęciu u Ciebie. Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam :)
      Jako osłonka jest świetny, ale można go też inaczej wykorzystać.
      Uściski gorące Moniu.

      Usuń
  4. Ten pierwszy kosz najlepszy! Też mam taki upatrzony w Ikea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Jest naprawdę świetny.
      Polecam
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ratanowe i wiklinowe koszyki, szczególnie w zestawieniu z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :)
      To naprawdę świetne zestawienie.
      Ściskam gorąco Marysiu.

      Usuń
  6. To rzeczywiście fajna dekoracja, mnie najbardziej podobają się wiklinowe koszyczki i osłonki na kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Kwiaty naprawdę świetnie się w nich prezentują.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Boho jest w modzie, a takie kosze są tego doskonałym przykładem ! Mnie się to bardzo podoba :))
    Pozdrawiam cieplutko i niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Również pozdrawiam i dobrego dnia.

      Usuń
  9. Uwielbiam rośliny w wilkinowych koszach. Obecnie mam 3 roslinki tak posadzone i poluję na kolejne koszyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli :)
      Też poluję na jakieś kosze wiklinowe.
      Uściski i miłego dnia Ci życzę.

      Usuń
  10. Wiklina to jeden z moich ulubionych materiałów ozdobnych :) Koszyków mam sporo i uwielbiam je wykorzystywać. Szczególnie na balkonie i tarasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :)
      Na balkonie też je uwielbiam.
      One z resztą wszędzie dobrze wyglądają.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  11. Yo estoy poniendole a tidas mis macetas cestas, me gustan mucho como se ven , quedan las plantas más cálidas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pienso gue las plantas son de verdad mas calidas :)
      Abrazo.

      Usuń
  12. Kupiłem kosz za pośrednictwem strony www.koszyki.net.pl. Szybka dostawia i atrakcyjne ceny. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń