piątek, 25 stycznia 2019

Makramowe liście DIY – dekoracja osłonek kwiatowych



  Modne makramowe ręcznie robione ozdoby już jakiś czas temu opanowały internet. Listki są chyba najprostszą dekoracją wykonaną tą supełkową metodą. Jeden wieczór i można cieszyć się artystycznym DIY, które świetnie sprawdza się w różnych odsłonach. 

Dzisiejsza propozycja to ozdoby do kwiatowych osłonek. Sznurkowe ozdoby świetnie sprawdzą się przy naturalnych osłonkach z trawy, wikliny, czy innych plecionek. 

Polecam serdecznie i życzę Wam dobrego weekendu.

35 komentarzy:

  1. Piękne. Pierwszy raz się z tym spotykam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako makramowa fanka i twórczyni mówię takim ozdobom wielkie TAK. :))) Cudne piórka, świetnie się prezentują. :)

    Pozdrawiam, miłego weekendu dla Ciebie. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Co nieco już widziałam z twojej makramowej twórczości.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Świetne są, właśnie chciałam zrobić pomponiki i zawiesić na koszach z trawy, ale po Twoim wpisie, nie wiem, czy nie będą to listki :))) Super pomysł i staranne wykonanie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I polecam listki, bo są proste i efektowne.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Jakie piekne, bardzo ładnie się prezentują jako dekoracyjny dodatek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł w stylu boho, bardzo pasuje do naturalnych osłonek.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Uściski przesyłam serdeczne.

      Usuń
  6. Bardzo lubię wszelkie makramowe twory :D Listki cudnie wyglądają na tych naturalnych osłonkach :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie makramowe twory są świetne, szczególnie zrobione własnoręcznie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Super!!! Bardzo mi się podobają!!! I na Wielkanoc będą jak znalazł jako dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dekoracja, świetnie to się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne. �� Twoje są urocze moje niestety juz zniszczone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :(
      Na szczęście szybko się je robi.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękne :) Przydałby się jakiś tutorial :P

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNE!!!!
    Szkoda że takich nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A robi sie je wcalenie trudno.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Hola querida amiga !! Me gusta mucho ese diy

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie piórka fajnie by wyglądały u mnie :) tylko nie mam pojęcia gdzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne :) Ja też robię makramy, uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń