poniedziałek, 6 maja 2019

Sezon balkonowy – własna hodowla

  Sezon balkonowy można już uznać za rozpoczęty, mimo iż ostatnio przybyły do nas nieco chłodniejsze dni. W tym roku postanowiłam założyć na balkonie mini hodowlę. Posadziłam na razie pomidorki koktajlowe i poziomki, a być może skuszę się na coś jeszcze. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie można cieszyć się własnymi zbiorami. 

Póki co obserwuję postępy w hodowli i z dnia na dzień widać jak rośliny rosną i przechodzą kolejne etapy, aby w końcu cieszyć się owocami. 

Polecam i życzę Wam pięknego tygodnia.

93 komentarze:

  1. Super mini hodowla . Miła dla oka i będzie miła dla podniebienia . Pozdrawia wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech rosną zdrowo i niech zbiory będą obfite. :) Miłego dnia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w tym roku drobne opóźnienie chyba przez tą zimą aurę. Gratuluję Twojej hodowli.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to jestem ciekawa twojej hodowli Aniu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajnie mieć taką hodowlę. Świeże warzywa i owoce z własnego ogródka to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie to wszystko u Ciebie rośnie! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm własne pomidorki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za owocne zbiory🍅🍅🍅🍅
    Pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę obfitych zbiorów. Polecam jeszcze truskawki wiszące: )

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie mam balkonu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa taka hodowla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest to bardzo przyjemne mieć taką własną mini hodowlę :) Życzę powodzenia w owocnym pielęgnowaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie mieć taki mały kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że zdecydowałaś się na uprawę warzyw na balkonie. To naprawdę świetna sprawa po prostu sobie wyjść i skubnąć własne pyszne, witaminki :D Jeśli lubisz rukolę, to też świetnie nadaje się takiej doniczkowej uprawy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Chciałabym taką hodowlę

    OdpowiedzUsuń
  16. Co roku robiłam sobie taki mini ogródek na balkonie. W tym roku niestety na razie brakuje czasu. Satysfakcja z samodzielnie wyhodowanych roślinek jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja. Szkoda, że nie mam balkonu.

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie też są pomidorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O widzę że hodowla pełną parą...będa pyszne plony.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł. Odrobina ogródka i jest luksus.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy pomysł. Ja także muszę zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jakoś nie chce to rosnąć :/ Zawsze musze kupować pęczki w sklepach :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba taka hodowla :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mini hodowla na balkonie nie przetrwała zbyt długo, a ta wygląda fantastycznie! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie drobne własne dodatki na balkonie i w kuchni. Nie ma to jak własne owoce i zioła :) Estetycznie i smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomidorki również mam, niewiele ale zawsze to własne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja hodowla rozwija się już coraz lepiej. Uwielbiam roślinki na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie mikro ogródki na balkonie :) Ostatnio zasadziłam zioła i pomidorki. Zaszalałam tez i kupiłam drzewko cytrynowe. Ciekawe czy coś z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak taki mini igródeczek to fajna sprawa. Szkoda że nie mam balkonu

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie jest mieć takie swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój balkon już pięknie zarósł. Uwielbiam wyjść sobie wieczorem z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam w doniczce mam tylko miętę

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka szkoda, że nie mam balkonu

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie na balkonie królują zioła :) Może w przyszłym roku pomyślę o czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety w tym roku nie udało mi się zrobić takiego balkonowego ogrodu. W przyszłym roku obowiązkowo, chcę na nim masę ziół :)

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda ze dopiero pisze:) ale polecam na balkon truskawki. Wyglądają mega a smakują jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rozwiązanie na balkon. Często widzę, ze przestrzeń balkonowa jest praktycznie nie używana i tylko gołębie sobie ucztują. A tak łatwym sposobem można zyskać ekstatyczne wykończenie mieszkania jak i świeże owoce lub zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety nie posiadam ani balkonu ani ogródka. Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałabym mieć taki balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w tym roku slabo na ogrodku, rosliny nie wytrzymuja tego slonca na zmiane z ulewami.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przestrzeń na moim balkonie jest totalnie niewykorzystana

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł, powodzenia w rozwoju i powiększaniu hodowli :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja niestety nie mam ręki do roślin

    OdpowiedzUsuń
  44. jaka piękna roślinka, ja bym takiej nie wyhodowała

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda że już ten sezon się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie - Do sezonu daleko, ale pięknie

    OdpowiedzUsuń
  47. Swego czasu z żoną mieliśmy na balkonie nasze pomidorki. Było z nimi trochę zabawy ale naprawdę satysfakcja była warta wysiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Truskawki na balkonie? Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale śliczna hodowla, przez to że są w takich ładnych doniczkach jeszcze lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W tamtym roku nie bardzo mi urosły pomidorki, więc w tym już się nimi nie bawiłam. Ale bazylię zawsze mam na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zasadziłam sobie szpinak o rukole, szpinak już zebrany i zjedzony. Niestety ograniczam się do jednego parapetu i marze o domku jednorodzinnym i małym warzywniaku :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Uprawy parapetowe, to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwszy raz widzę krzaczek pomidorów :) Śliczne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  54. Taka własna hodowla to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  55. Niezła kolekcja! Ja kocham na balkonie pelargonie i klasyczne bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  57. Póki co obserwuję postępy w hodowli i z dnia na dzień widać jak rośliny rosną i przechodzą kolejne etapy, aby w końcu cieszyć się owocami.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajnym pomysłem jest hodowla warzyw na balkonie w mieszkaniu. Niestety nie każdy ma przydomowy ogródek. :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja mama zawsze na wiosnę na balkonie pomidorki sieje. Jak urosną to są pyszne.

    OdpowiedzUsuń