piątek, 27 stycznia 2017

Odnowione drewniane skrzynki – do domu i na balkon


 Jak można wykorzystać stare, niepotrzebne skrzynki?! Wystarczy je nieco odnowić. Zaczynamy od dokładnego przeszlifowania papierem ściernym, aby nie zostały wystające drzazgi. Następnie malujemy bezbarwnym lakierem dla zabezpieczenia i uzyskania efektu starego drewna. Można użyć też lakierobejcy, aby uzyskać konkretny kolor.


Skrzynki można wykorzystać w domu, na balkonie lub gdzie tylko macie pomysł. Mogą być stolikiem, komodą lub czym tylko podpowie wyobraźnia.

Polecam gorąco i życzę słonecznego weekendu.




32 komentarze:

  1. Aktualnie posiadam jedną skrzynkę i stoi na balkonie - wiosną mam w planie nabyć kilka i zrobić z nich regał, ale jak to wyjdzie i czy w ogóle, czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł z takim regałem :)
      Kwiaty i inne dekoracje super się na nim prezentują.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie skrzynki. Mam je w domu, w ogrodzie. tylko maluję je na biało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W białym kolorze też mi się bardzo podobają, chociaż tym razem postawiłam na naturalne drewno :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Właśnie kiedyś kusiło mnie, aby sobie taką skrzyneczkę odmalować na biało i postawić w pokoju. Teraz czuję się do tego zmotywowana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      I czekam na efekty jak się pochwalisz.
      Uściski.

      Usuń
  4. U mnie pomysłów nie brakuje, ale brakuje mi takich skrzynek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkupiłam kiedyś od jakiejś pani z miejscowego targu za grosze, a w internecie można kupić nowiutkie, choć takie stare mają w sobie historię.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta moda na stare skrzynki. Dodają charakteru :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, charakteru nadają jak nic :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. U mnie skrzynki również królują latem na balkonie, są dekoracyjne i bardzo praktyczne. Twoje są świetne. Masz super kanki, ja mam podobną u siebie, starą, granatową :)
    Udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynki na balkonie sprawdzają się naprawdę świetnie, zgadzam się z Tobą, Aniu.
      Kanki bardzo lubię. Te są akurat z Ikei i niedawno weszły także w kolorze szarym.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Oj tak, faktycznie mają duszę.
    Już zostało to zaktualizowane i można śledzić blog :)
    Zapraszam serdecznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie rozwiązania, mam takie na plyty winylowe, pufy mam z nich zrobione z siedziskami;-)oprócz "doniczek" na kwiaty" z kobialkami może powstaną jeszcze wlasnie jakieś pólki!No i są tanie i efektowne;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to widzę, że je naprawdę wykorzystujesz i to w wielu kwestiach. Z płytami winylowymi muszą świetnie wyglądać.
      No i fakt niezaprzeczalny, że są bardzo tanie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Espero que tengas un bendecido domingo junto a tus seres queridos

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedną skrzynkę w piwnicy czeka na swoją chwilę i mój zapał, może wiosną. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynki to fajny pomysł. Podobnie jak Ty jestem ich prawdziwą fanką, i właścicielką jak na razie tylko jednej:) ale mam nadzieję, że kiedyś pomnożę ich ilość:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też się nieco zaczęły już mnożyć :)
      To naprawdę wdzięczny i fajny materiał na jakieś DIY.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  12. Pięknie wydobyłaś z tych skrzynek naturalność drewna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Dużo nie było trzeba, bo mają w sobie piękno.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Bardzo fajny efekt :). Ich największą zaletą jest to, że są podniszczone. Mają styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Masz rację to podniszczenie naprawdę daje fajny efekt.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Ja kupiłam sobie kilka na gieldzie staroci. Świetnie komponują się z roślinami na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Na balkonie to rewelacyjne rozwiązanie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Robiłam takie, posłużyły jako stoliki nocne do sypialni młodych eko ludzi:) Skrzynki można wykorzystać na wiele sposobów i to jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla eko - ludków to świetny pomysł :)
      I faktycznie skrzynki są uniwersalne, mogą zmieniać zastosowanie według potrzeb.
      Uściski.

      Usuń
  16. Ja mam ochotę na takie na balkonie przysposobić sobie! :)

    OdpowiedzUsuń