piątek, 12 maja 2017

Zielnik DIY – nie ma jak własna hodowla



  W końcu pogoda za oknem jest prawdziwie wiosenna, dlatego dzisiaj propozycja dla działkowiczów, miłośników własnych hodowli lub osób, które mają gdzieś do dyspozycji skrawek ziemi i chcą cieszyć się świeżością i aromatem ziół.

Zielnik DIY ze starych, niepotrzebnych już cegieł wygląda pięknie, a jego zrobienie nie jest trudne. Okrąg jest podzielony na sektory, dzięki czemu można posegregować rośliny w odpowiadający nam sposób.

Pachnące świeże zioła...mhm! Polecam serdecznie i życzę dużo weekendowego słońca.  

17 komentarzy:

  1. Pomysł świetny ze starymi cegłami ! To prawda nie ma jak własne zioła. Ja niestety nie mam swojej działeczki. Ewentualnie mogę mieć swoje zioła w doniczkach na parapeceie w kuchni lub na balkonie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Zioła na parapecie też mam i uwielbiam. Są w kuchni obowiązkowe.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Zielnik jak marzenie, może kiedyś uda mi się zrobić podobne cudo :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam serdecznie.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  3. Moja mama ma podobną.
    Najlepsza taka "domowa", swoja własna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Sama radość patrzeć jak wszystko rośnie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Ja o ziółkach mogę pomarzyć tylko w doniczkach... Piękny masz ten zielniczek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zioła w doniczkach na kuchennych parapetach, czy na balkonie. W każdej postaci są bardzo mile widziane.
      Uściski.

      Usuń
  5. Fajnie i na pewno bardzo aromatycznie :)
    Ja mój zielnik będę miała na balkonie, tylko jeszcze chwilę muszę poczekać, bo pogoda na Mazurach naprawdę kapryśna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda w tym roku coś się nie spisuje :)
      Ale miejmy nadzieję, że będzie już tylko lepiej.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  6. Bardzo mi się taki zielnik podoba. Może kiedyś w swoim ogródku zrobię coś podobnego? Na razie zostają mi zioła w doniczkach na kuchennym parapecie, ewentualnie na balkonie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu :)
      I polecam serdecznie.
      Na parapecie kuchennym też mam zioła, a ostatnio nawet zieloniutki szczypiorek, pasuje idealnie do kanapek, sałatek i jest piękną dekoracją potraw.
      Uściski.

      Usuń
  7. Świetny pomysł z takim zielnikiem-i piękny, i praktyczny;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie własne zioła, skubane w ogródku, Stanowczo mam ich zbyt mało...
    U mnie też z cegłami, ale niestety nie tak ślicznie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      A jaka radość patrzeć jak rosną.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Zazdroooszczę! Ja mogę tylko posadzić w doniczkach :) Uwielbiam zioła domowej uprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zioła z własnej uprawy są naprawdę świetne, ale takie w doniczkach też są rewelacyjne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń