piątek, 13 kwietnia 2018

Praktycznie i elegancko – gazetnik

  Lubię, gdy w domu jest porządek, dlatego wałęsające się po nim gazety nie są mile widziane. Nie wyglądają estetycznie porozrzucane po całym mieszkaniu i nigdy nie można ich znaleźć, gdy są potrzebne. Dlatego idealnym rozwiązaniem jest gazetnik. 

U mnie tą rolę pełnią kosze, które świetnie się do tego celu sprawdzają. Metalowe, czy z naturalnej trawy, czy plastikowe to już tylko kwestia gustu. Gazetnik oprócz tego, że jest praktyczny wygląda naprawdę elegancko i stylowo.

Polecam serdecznie i życzę udanego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Śliczne kosze, szczególnie podoba mi się ten metalowy z drewnianym dnem. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosz z drewnianym dnem, to mój faworyt. Poluję na taki do łazienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      To życzę udanych łowów.
      W łazience będzie super wyglądał.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. No i super to wygląda i jest porządek. Też mam coś takiego, trzymam tam książki do nauki języków. :) Pięknego, radosnego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Porządek naprawdę dużo ułatwia.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  4. Uwielbiam kosze, zwłaszcza druciane ! Ja akurat mam gazetnik, ale Twoje pomysły bardzo są w moim stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak druciaki są świetne :)
      Uściski serdeczne Aniu.

      Usuń
  5. O "mój" koszyk! Piekne one są, ale widzę ze masz też ten kwadratowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koszyki są naprawdę fajne :)
      I mają sporo zwolenników.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Tak prosto a jakże efektownie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda...Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ogromną słabość do wszelkiego rodzaju koszy:-)) Dzięki nim można zapanować nad domowym chaosem:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Właśnie dlatego kosze są niezbędne.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Miłego dnia.

      Usuń
  9. Piękne gazetniki i świetny pomysł na porządek. Musze pomyśleć o czymś takim, bo kupuję mnóstwo gazet. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam :)
      Gazety uwielbiają plątać się po domu i utrudniać życie domownikom.
      Pozdrawiam serdecznie Elu.

      Usuń
  10. Me encanta ese tipo de cestas , muy buena idea por colocar las revistas que andan tiradas por ahi

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na gazetownik. Ja swoje zawsze trzymam pod ławą ale czasem sprzydałby mi się taki koszyk.

    OdpowiedzUsuń