piątek, 29 marca 2019

Wiosenna dekoracje – przedświąteczne gąski



  Wiosna, przynajmniej ta kalendarzowa trwa już od jakiegoś czasu, dlatego na światło dzienne z pudełka wyszły gąski. Są zapowiedzią zbliżającej się Wielkanocy, ale póki co królują w towarzystwie uroczych, różowych stokrotek. 
Drewniane gąski z metalowymi elementami to chyba jedne z moich ulubionych dekoracji wiosenno – świątecznych. Powodują uśmiech na twarzy i świetnie się odnajdują we wszelkich kompozycjach. 

Udanego weekendu i dużo słońca Wam życzę.

32 komentarze:

  1. Śliczne , gustowne dekoracje . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio kupiłam gąskę mojej Mamie. Tylko białą, ceramiczna. Teraz żałuję, że sobie nie kupiłam... śliczne te Twoje.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Gąsek nigdy za wiele.
      Miłego weekendu.

      Usuń
  3. Urocze, bardzo mi się podobają :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ujęcia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne te gąski, chyba przez to połączenie drewna z metalem. Pięknie, wiosennie....pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to połączenie dobrze się u nich sprawdza :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Mi również bardzo podobają się te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne dekoracje. Z pewnością jeszcze tutaj zajrzę na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię drewniane dekoracje . Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te gąski, Teraz latem mam bociany ale to przed domem

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dekoracje. Przepiękne są te gąski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne dekoracje..Gąski cudne

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń