piątek, 13 stycznia 2017

Zimowe motywy - gwiazdkowe akcenty


 Mimo, iż świąteczna atmosfera powoli dobiega końca, to jednak zimowe motywy w dalszym ciągu z powodzeniem mogą zdobić domy. Jednym z takich motywów jest właśnie gwiazdka. Trochę nawiązuje do świąt, ale jest jak najbardziej zimowym akcentem.

Na obrusie, filiżankach, czy w postaci małej drewnianej ozdoby gwiazdki prezentują się uroczo. Lubię ten motyw, dlatego chętnie go wykorzystuję na co dzień. 

Polecam serdecznie i życzę udanego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Urocze te gwiazdkowe filiżanki, choć ja chyba bardziej groszkowa jestem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Ja uwielbiam gwiazdki i groszki też.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Uwielbiam akcenty z gwiazdkami i to nawet nie tylko zimą :) Sama mam kilka dekoracji z uroczymi gwiazdeczkami! :)
    Super pomysł.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Też je lubię nie tylko zimą, są urocze.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Gwiazdki małe i duże to mój ukochany motyw. No, jeszcze groszki:) Piękne te filiżanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Oj tak groszki też są kuszące.
      Uściski.

      Usuń
  4. Filiżanki cudne i gwiazdka też.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdkowych kubków nie mam, ale za to na pościeli mam ich mnóstwo :) Gwiazdy to prosty, ale niezwykle dekoracyjny i często goszczący na różnych przedmiotach motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie :)
      Gwiazdki w każdej postaci wyglądają świetnie.
      Uściski.

      Usuń
  6. Gwiazdeczki są modne przez cały rok, ja sama bardzo je lubię :))
    Milutkiej niedzieli zyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Masz rację, one są całoroczne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Śliczne kubeczki. U mnie zimowo i świątecznie jeszcze...
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój jeden z ulubionych motywów :) Piękne kubeczki !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne gwiazdeczki:-) Uwielbiam ten motyw!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwiazdki mają w sobie to coś. Sama nie wiem jak to się stało, że jeszcze nie mam żadnego kubeczka w te urocze wzory.

    OdpowiedzUsuń