poniedziałek, 9 stycznia 2017

Mini słoiczki – Edycja zimowa

  Zima w tym roku pokazuje swoje nieco mroźne i śnieżne oblicze. Śnieg biały i puszysty cieszy zarówno małych, jak i tych nieco większych. Dlatego dzisiaj zimowo i śnieżnie. Małe dekoracje w słoiczkach ozdobione zimowymi akcentami w postaci napisów i rysunków.


Anyżowe gwiazdki, cynamon, goździki i szyszki bardzo kojarzą mi się z zimą i wprowadzają przytulną aurę. Do tego białe łyżwy, bałwanek i renifer to iście zimowy klimat.

Polecam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.

29 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) Na uwielbiam jak świeczki palą się w słoiczkach - super to wygląda i tworzy niezapomniany nastrój. Zwłaszcza, gdy za oknem zimno - taki miły akcent się przyda :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Faktycznie wszelkie "ogrzewacze" i "umilacze" są miło widziane gdy za oknem tak zimno :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  2. ekstra to wygląda :D Takie dekoracje są niby malusie a wprowadzają cudowną atmosferę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I zgadzam się całkowicie.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  3. To coś zdecydowanie dla mnie :) Bardzo lubię wszelkie słoiczki w różnych dekoracja i kompozycjach. Często służą mi za latarenki i świeczniki. Twoje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Ja też gustuje we wszelakich słoiczkach. Latarenki są z nich cudne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Świetny pomysł na zimową dekorację:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby proste a i ile w nich uroku :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola amiga querida , como me gusta La Luz de la vela ,, lindas fotos

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione słoiczki:) świetny pomysł na ich wykorzystanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczki są takim wdzięcznym materiałem, uwielbiam je. Fajnie je udekorowałaś, natura i biel to jest to co najbardziej lubię. Świetny pomysł z napisami, to farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło Cię gościć :)
      Też uwielbiam taki zestaw natura i biel.
      A napisy wykonałam białym dekoracyjnym pisakiem.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam.

      Usuń
  9. A to mi przypomniałaś o słoiczkach zalegających w szufladzie. Fajne te mini zawieszki. Pozdrowienia. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł:-))) Bardzo mi się podoba ta zimowa wersja słoiczków:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      One są świetne, z reszta sama wiesz najlepiej.
      Uściski.

      Usuń
  11. Uwielbiam te sloiczki, tez mam kilka;-)Super zimowy pomysl;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają. Też takie maluchy zbieram :) może kiedys przyjdzie na nie czas :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Słoiczki są świetne na wiele okazji i zawsze się sprawdzają.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  13. Ach, te słoiczki! Wszelakie ich zastosowanie ;) Zapach czuję, aż u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Są doskonałe do różnych celów i zawsze świetnie się sprawdzają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń