piątek, 28 kwietnia 2017

Majówka – we włoskim stylu



  Tegoroczna majówka póki co pogodą nie zachęca do wycieczek, czy chociażby pikników na świeżym powietrzu. A jeśli i tak zostaje się w domu, można zaprosić do siebie kawałek świata. Tym razem Włochy. Słoneczne, ciepłe, pełne świeżych ziół, oliwy i klimatycznej muzyki.
Taki jest właśnie przepis na włoską majówkę we własnych czterech ścianach. Dominujące kolory włoskie, czyli biały, czerwony i zielony można ciekawie zaaranżować na stołowej stylizacji. Do tego włoska muzyka z płytą z Biedronki i można zacząć biesiadować.

Polecam i życzę udanej majówki!













26 komentarzy:

  1. Hola amiga querida que linda decoracion de esa mesa , todo el detalle de la sevilleta es todo un encanto

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim pięknym otoczeniu to można zaczynać swobodnie majówkę :)
    Pozdrawiam! Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To rozmaryn? jak Ty to robisz, że taki ładny krzaczek Ci rośnie, u mnie każda gałązka w inną stronę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to jest rozmaryn i niedawno go formowałam :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. To się pochwal jak to robiłaś, bo mój jest paskudny :P

      Usuń
    3. Po prostu przycięłam go nożyczkami i uformowałam taki kształt jak chciałam :)
      Uściski.

      Usuń
  4. W takim otoczeniu to i ja chętnie spędziłabym majówkę :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoskie klimaty bardzo lubię, a płyty nie widziałam. To nowy nabytek czy już masz ją jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoskie klimaty są bardzo romantyczne, pełne smaku i muzyki, a płyta była ostatnio dostępna w Biedronce.
      Pozdrawiam gorąco Elu.

      Usuń
  6. Już podoba mi się Twój pomysł ! Włoskie jedzenie, muzyka, rozmowy przy stole, pięknie nakryty stół, i to jest pomysł na majówkę :)
    Udanego długiego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Na majówkę i nie tylko, bardzo fajne są takie spotkani i imprezy tematyczne.
      Uściski majowe.

      Usuń
  7. Tym sposobem można mieć prawdziwie włoską majówkę :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kasiu :)
      I nawet z domu nie trzeba wychodzić.
      Uściski.

      Usuń
  8. Pewnie włoska majówka jest piękna.
    Ja wróciłam z Włoch /Toskanii/ w marcu i ten miesiąc okazał się być bardzo, bardzo kapryśny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę :)
      Toskania jest przepiękna, nawet jak pogoda nienajlepsza.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Tym oto sposobem można poczuć się jak we Włoszech. Super pomysł. Pozdrawiam cieplutko i samych serdeczności życzę Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się kiedyś wybrać do Włoch... a tutaj dzięki Tobie, można sobie Włochy ściągnąć do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma co się lubi... to chociaż można mieć tego namiastkę :)
      Uściski majowe.

      Usuń
  11. Super wesołe kolorki :) Ja swoją majówkę przerzucam na czerwiec, bo teraz za dużo było pracy w pracy...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majówka w czerwcu to fajny pomysł:)
      Jest mniej ludzi, ceny pewnie niższe, więc jeśli tylko jest okazja to trzeba korzystać.
      Pozdrawiam majowo.

      Usuń
  12. I tylko wina brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wtedy to już Włochy pełną parą :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń