poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Poświąteczny recykling – Pelargonia na trawce



  Bardzo lubię wykorzystywać te same motywy po kilka razy, nieco je zmieniając i modyfikując. Ta sama rzecz nabiera nowego wyglądu i zyskuje zupełnie nowy image. Do poświątecznego recyklingu posłużył mi wielkanocny owies, który zdobił świąteczny stół.



Do tego dodatek kilku kwiatów pelargonii angielskiej, o pięknej barwie i nowa dekoracja gotowa. Wiosenna, kwiatowa i ożywiająca ozdoba i nowy wygląd świątecznego owsa.

Polecam serdecznie i życzę dużo słońca.

19 komentarzy:

  1. Też tak mam i bardzo popieram Twoje podejście do recyklingu. A Twój pomysł bardzo mi sie podoba. Kompozycja jest bardzo wiosenna. Zielona trawka zawsze się przyda.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przerabiam jedną rzecz po kilka razy :) Twoja dekoracja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przeróbki są bardzo kreatywne i czasem efekt przerasta wyobrażenia :)
      Uściski.

      Usuń
  3. Też lubię się tak bawić :) Gdy kończy się sezon na daną rzecz, myślę jak ją wykorzystać w nowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta pelargonia angielska, kwiat bardziej przypomina mi irys...w połączeniu z zielonym owsem wygląda bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, faktycznie nie wygląda na klasyczną pelargonię :)
      Ale przepięknie kwitnie.
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  5. Jak widzę takie kwiaty to aż mi się buzia cieszy :)
    To naprawdę wspaniała propozycja.
    Bardzo mi się podobają!
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak robię. To dopiero pobudza kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Masz rację. Całkowitą.
      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  7. Też tak mam:-))) A mnie coś w tym roku owies nie chciał wyrosnąć...chyba miałam już zbyt stare nasionka:-(((
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, bardzo ładnie to wygląda. Ja też tak mam, że wykorzystuję te same rzeczy do różnych dekoracji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Taki recykling to sama przyjemność.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  9. Que lindas flores amiga, se nota la llegada de la primavera

    OdpowiedzUsuń
  10. co prawda ja nie po świętach, ale szukałam pomysłu na recykling pelargonii jaką dostałam w prezencie, a nijak mi pasowała do wnętrza :) dobrze że mam w zapasie zawsze jakieś doniczki, keramzyt, rękawice gloper i mini łopatkę więc mogę zabrać się do pracy :D

    OdpowiedzUsuń