poniedziałek, 12 czerwca 2017

Idealne na balkon – SMAGLICZKA NADMORSKA

  Dzisiaj kolejna odsłona cyklu IDEALNE NA BALKON i do akcji wkracza SMAGLICZKA NADMORSKA. Biała, subtelna i delikatna o miodowym zapachu. Rośnie na wysokość od 10 do 30 cm, dlatego idealnie sprawdzi się na niewielkim balkonie. Jest rośliną jednoroczną i kwitnie od maja do sierpnia.

Nie jest wymagającą w uprawie rośliną. Lubi jasne, słoneczne stanowiska. W czasie upałów należy pamiętać o podlewaniu. Warto po pierwszym kwitnieniu ją podciąć, wtedy zakwitnie jeszcze jesienią. Czyż nie jest urocza?


Polecam serdecznie i życzę Wam pięknego tygodnia.

28 komentarzy:

  1. Urocza! Poluje na nią od jakiegoś czasu, niestety nie ma ich na pobliskim ryneczku, ale się nie poddaję ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj może do kwiaciarni, bo kilka razy ją tam widziałam :)
      Uściski.

      Usuń
  2. Skromniutka roślinka, jednak przy mojej trosce o rośliny, mogłaby ze mną nie wytrzymać... ups

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest skromna, mała i subtelna i idealna na balkon.
      Polecam i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Oooo - widzę, że naprawdę fajna sprawa! :)
    Potrzebuję czegoś takiego na balkon.
    Już jest ładnie, ale jeszcze urozmaicony akcent kwiatowy dodatkowy by mi się przydał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie Ci polecam :)
      Naprawdę uroczo wygląda.
      Uściski gorące.

      Usuń
  4. Piękna, posiałam w ubiegłym roku, ale niestety nie doczekałam jej. Teraz mam bardziej słoneczny balkon i w tym nadzieja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się w tym roku pojawiła :)
      Trzymam kciuki.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Jest przepiękna i delikatna, idealnie wpisuje się w klimat mojego balkonu :) Zaraz po pracy zamierzam wstąpić do ogrodniczego w poszukiwaniu chociaż małej sadzoneczki :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci serdecznie :)
      Wygląda przepięknie i naprawdę dobrze się trzyma.
      Widziałam jeszcze fioletową, też jest śliczniutka.
      Uściski na weekend.

      Usuń
  6. Śliczna i subtelna :) Bardzo mi się podoba. Lubię drobne kwiaty na balkonie, u siebie mam lobelię. Chętnię wypróbuję też smagliczkę, jak nie w tym sezonie, to na pewno na drugi rok.
    Pozdrawiam ciepło :) Udanego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Taka właśnie jest.
      Wypróbuj koniecznie Aniu.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  7. Nie znam się za bardzo na roślinkach więc Twój przewodnik bardzo mi przypadł do gustu:-)
    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie Anitko :)
      Mam nadzieję, że się do czegoś przyda.
      Ja uwielbiam rośliny, więc to dla mnie sama przyjemność.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Urocze są bardzo, ale na bukiety podobno się nie najlepiej nadają :(
      Ale kto wie, można spróbować :)
      Pozdrawiam cieplutko ii zapraszam znów.

      Usuń
  9. Zupełnie nie znam tej rośliny a wydaje się mega sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Polecam ją bardzo gorąco.
      Jest baardzo sympatyczna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ona jest naprawdę wdzięczna :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. uwielbiam smagliczkę, łatwa w uprawie, bezproblemowa, wieczorami roztacza piękny miodowy zapach i kwitnie do mrozów - roślinka ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Łatwa w uprawie, a efektowna i urocza.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Hola a,iga querida espero que tengas un bendecido día junto a tus seres queridos

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na moim balkonie mam mnóstwo różnych kwiatów. Ostatnio udało mi się jeszcze zamontować dwa odstraszacze ptaków, dzięki którym mój problem z gołębiami zniknął całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki potrafią być uciążliwe :)
      Pozdrawiam srdecznie.

      Usuń