piątek, 9 czerwca 2017

Truskawkowe hygge – soczyste i aromatyczne



  Sezon truskawkowy nabiera tempa i rozmachu. Truskawki powoli tanieją i stają się coraz bardziej soczyste i aromatyczne. Chyba nie da się przejść obok nich obojętnie. Można jeść je na różne sposoby, ale chyba w wersji saute smakują najbardziej.

Przepis na truskawkowe hygge jest prosty. Wystarczą truskawki i dobry nastrój. A jak znajdzie się miejsce na balkonie, aby je smacznie zjeść to już nic więcej nie potrzeba.

Polecam gorąco i życzę słonecznego weekendu.

22 komentarze:

  1. Przechodzę właśnie to samo Hygge :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Jest naprawdę pyszne.
      Uściski serdeczne na weekend.

      Usuń
  2. Ja lubię truskawki.
    W to mi graj, że jest sezon na nie!
    Jeśli nazwać to hygge - to ja się wpisuję w ten trend :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać póki są :)
      Uściski poniedziałkowe.

      Usuń
  3. Truskawki cudowne owoce. Szkoda tylko, że w tym roku są takie drogie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, uwielbiam truskawki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod tym co napisałaś rękoma i nogami:-)))
    Uwielbiam je najbardziej prosto z krzaczka:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krzaczka są naprawdę najlepsze i smakują najlepiej :)
      Uściski gorące.

      Usuń
  6. U mnie był dziś truskawkowy obiad i pierwsza truskawka z balkonu, też zniknęła w ustach dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkonowa truskawka, no to jest to :)
      Takie własnoręcznie wyhodowane cieszą i smakują najbardziej.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  7. Zgadzam się z tytułem Twojego wpisu. Truskawki dają nam zadowolenie i samą radość. Mnie się kojarzą z początkiem lata i moimi urodzinami, które mam pod konic czerwca :))
    Pozdrawiam cieplutko i niedzielnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      W takim razie na urodziny jak nic pasuje tort z truskawkami :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  8. Uwielbiam truskawki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wyglądają na naturalne i działkowe. U mnie póki co królują te szklarniowe. A ich smak i wygląd mnie nie pociąga. Poczekam jeszcze na wysyp tych drobnych, bo są najsmaczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Te ze szklarni niestety rzadko mają smak, nawet jak pięknie wyglądają.
      Drobne mogą faktycznie być słodsze.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  10. Hahaha masz rację - truskawki są takie radosne że same wystarczają żeby poprawić humor! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naroście są a mówili że będzie w tym roku mało a tu niespodzianką i jest wręcz przeciwnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są :)
      Musiały być :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń