poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dekoracja last minute – jeszcze wakacyjnie




  Dzisiejsza propozycja to prosta i delikatna dekoracja lato last minute, z użyciem przywiezionych znad morza skarbów. Kamienie i muszelki w drewnianej miseczce przywołują na myśl letnie wspomnienia i tworzą bardzo naturalny duet.

Do tego białe świece oraz nieco egzotyki w postaci palmowej gałązki i dekoracja na stół gotowa. Jej zielony odcień dobrze komponuje się z innymi naturalnymi elementami.

Polecam serdecznie i życzę udanego tygodnia.


18 komentarzy:

  1. Ja w tym roku z nad morza przywiozłam przede wszystkim patyki, jeszcze nie wszystkie wykorzystałam, ale jest plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to ciekawa jestem twojego pomysłu :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Naprawdę mam ochotę na takie dekoracje.
    Wspaniałe, stonowane, piękne.
    Ty to zawsze wymyślisz coś fajnego.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna i pomysłowa morska dekoracja u Ciebie ! Śliczne muszelki, nie trzeba bardzo kombinować by je efektownie wyeksponować.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Muszelki są faktycznie same w sobie piękną ozdobą.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Uwielbiam muszelki. Takie niby nic, a jaki stwarzaja klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje z ostatniej chwili bardzo często wychodzą najfajniej. Tak jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dekoracje zawsze przykuwają mój wzrok. Śliczne;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło mi to słyszeć.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie, rzut oka na miseczkę i wracają wspomnienia lata :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tak, to faktycznie taka miseczka wspomnień.
      Uściski.

      Usuń
  8. Taka dekoracja powinna stac cala zimę, wtedy, w mroźne dni człowiek czuje ciepło lata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Może to jest sposób na zimowe, ponure i chłodne dni.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  9. Lubie takie proste i naturalne dekoracje. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń