piątek, 1 września 2017

Zbliża się jesień – wrzosy na balkonie

  Wraz ze zmieniającymi się porami roku lubię zmieniać też coś na swoim balkonie. Inne rośliny na wiosnę, w lecie i na jesień. Dzięki temu balkon, czy taras nam się nie znudzi. Lato jeszcze trwa, ale pierwsze wrzosy już się pojawiły, więc i do mnie zawitały. 

Są naprawdę bardzo dekoracyjne i pięknie wyglądają w jeszcze ciepłym letnim słońcu, które powoli zaczyna być nieco jesiennym. Lubię klasyczny kolor wrzosów, ale może jeszcze zapoluję na biały. W drewniane skrzynce bardzo im do twarzy.

Polecam Wam serdecznie i życzę słonecznego weekendu.

22 komentarze:

  1. U mnie również na balkonie zawitały wrzosy. Bardzo cieszą moje oczy. Piękne ujęcia. Miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Sezon na wrzosy można uznać za otwarty.
      Uściski wrześniowe.

      Usuń
  2. Chyba czegoś takiego właśnie poszukiwałam.
    Lubię wrzosy.
    Jestem bardzo ciekawa jak u mnie na balkonie by wyglądały.
    Póki co dostałam jednego na urodzinki
    Pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdeczne życzenia urodzinowe :)
      Na balkonie wyglądają świetnie i bardzo jesiennie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękny ! To prawda powil trzeba zmieniać aranżacje balkonu.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Oj trzeba, ale aż się chce.
      Uściski.

      Usuń
  4. Piekne wrzosy, dzisiaj też mnie kusiło, żeby kupić, ale miałam tyle siatek, że już bym ich w rękach nie pomieściła. Na pewno jednak po nie wróce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Znam to uczucie, a one tak proszą, żeby je przygarnąć :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Wrzosy, wrzośce uwielbiam. Już myślę o zamianie wystroju w ogrodzie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to samo, też lubię dostosowywać balkon do pór roku :) I coś czuję, że jutro "zagubię się" w kwiaciarni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsze, że balkon ma różne oblicza :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Właśnie kupiłam wrzosy i czeka mnie ich sadzenie w ogrodzie i może na balkonie. Piękne są zawsze jesienią. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Są wyjątkowo urokliwe na jesień.
      Na pewno zajrzę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Dziś byłam w ogrodniczym, a tam półki aż uginały się od wrzosów. Wróciłam z pustymi rękami, bo długość kolejek do kas była kilometrowa. Chyba jak każda kobieta również lubię dekoracje w domu zgodnie z porami roku :) Mam coś w planach, ale czy uda się je zrealizować to czas pokaże.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdradzisz wkrótce jakie to plany, bo na pewno będzie zjawiskowa fotorelacja.
      Pozdrawiam wrześniowo.

      Usuń
  9. Ja wróciłam z pustymi rękami bo nie mogłam się zdecydować, który kolor wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest problem :)
      Też to przerabiałam. Czasem lepiej jak jest mniejszy wybór.
      Wszystkie są urocze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. I u mnie na balkonie pojawiły się pierwsze wrzosy i złocienie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno jest pięknie i jesiennie :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  11. Wrzosy na tarasie królują u mnie każdej jesieni:-))))
    Uwielbiam:-))) I też stawiam na tradycyjny kolor:-)))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń