piątek, 1 grudnia 2017

Zaraz adwent – czas na kartki świąteczne DIY

  Adwent tuż tuż, więc trzeba powoli zabierać się za przygotowywanie kartek świątecznych, szczególnie jeśli są hand made. Moje już są gotowe. W tym roku z prostym, ale uroczym i eleganckim motywem śnieżynek.


Śnieżynki zostały wycięte z papieru śniadaniowego i przyklejone na kartki. To dosyć prosty i dosyć szybki przepis na świąteczne kartki DIY. Bo takie cieszą najbardziej. Teraz tylko napisać życzenia i mogą lecieć w świat.

Polecam serdecznie i życzę Wam udanego weekendu.

28 komentarzy:

  1. Prostota zawsze się sprawdza. Kartki są śliczne. Uwielbiam śnieżynki :). Uściski;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, takie kartki cieszą najbardziej. A ja wciąż nie mogę się zabrać za ich zrobienie i - znając życie - kupię w ostatniej chwili gotowe...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszą cieszą :)
      Zarówno robiących jak i tych obdarowanych.
      Uściski Elu serdeczne.

      Usuń
  3. Ooo! To musi być naprawdę wspaniały pomysł - chyba i ja muszę zrobić takie karteczki.
    Chętnie wypróbuję niebawem i się zmierzę z tym zadaniem..
    Super! Wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :)
      Fajna zabawa i efekt zadowalający.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Ja już swoje również wykonałam, samodzielnie :)))
    Piekne są te, które zrobiłaś. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu :)
      I jestem bardzo ciekawa twoich.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Homemade!!! Śliczne te karteczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% home made :)
      Bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Piękne ! Podoba mi się ich kolorystyka i pomysł ze śnieżynką :)
    Takie kartki ucieszą obdarowane osoby :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Miło to słyszeć.
      Mam nadzieję, że się ucieszą :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Są śliczne, na pewno bardzo ucieszą odbiorców. Ja też wysyłam kartki na święta...choć to podobno takie staromodne jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wysyłać i wcale staromodne mi się to nie wydaje :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Jak zwykle w prostocie siła. Super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama wycinasz?? Wow!! Ja w tym roku nie mam pomysłu na kartki świąteczne :( Chyba tym razem kupię... Albo nie wyślę wcale :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :)
      Cała w tym zabawa i radość, a jaka satysfakcja.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  10. Ja w następnym tygodniu zabieram się za robienie kartek - lubię takie proste, są najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w zupełności :)
      I czekam na twoje.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  11. godna podziwu pracowitosc, a efekt wysmenity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Takie miłe słowa to aż uskrzydlają.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  12. Bardzo ładne, proste, eleganckie kartki :#)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, jesteś przygotowana na Święta :)
    Bardzo ładne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A przygotowania trwają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Ale extra. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń