poniedziałek, 27 listopada 2017

STOLICZKU NAKRYJ SIĘ – Z szyszkową girlandą, szarością i tymiankiem



  Święta coraz bliżej, ale ja jeszcze czekam, aby wyciągnąć te świąteczne, zimowe dekoracje. Jednak dekoracje przechodnie, między jesienią, a zimowo – świątecznym okresem również mogą być piękną ozdobą stołu.

W bieli i szarościach, z dodatkiem zielonego, ożywiającego całość tymianku, który niesamowicie pachnie. Do tego dodałam znaną już girlandę z szyszek. Jeszcze tylko mała szyszka, laska cynamonu i kępka mchu na serwetce i można zasiadać.

Polecam i życzę Wam pięknego tygodnia.

28 komentarzy:

  1. Moje ukochane kolory. Pięknie zastawiłaś stół. Z ogromną przyjemnością usiadlabym przy nim ;). Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło to słyszeć.
      Te kolory zawsze się sprawdzają.
      Też je uwielbiam.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Fajnie tworzysz balans między jesiennymi a zimowymi dekoracjami, nie wkraczając od razu w świąteczny nastrój. Bardzo mi się to łagodne przejście podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jeszcze się trochę i już będą typowo świąteczne.
      Uwielbiam takie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Pięknie i naturalnie tak jak lubię :) Tymianek rewelacyjnie pasuje do całości. Jest dekoracyjny i praktyczny w kuchni :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tymianek faktycznie jest dekoracyjny, użyteczny w kuchni, a do tego jaki ma zapach.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Naturalnie lubię najbardziej.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Bardzo przyjemnie, uwielbiam naturalne zestawienia i barwy :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu :)
      Też jestem fanką naturalnych zestawień.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Ooo! To naprawdę prześliczna dekoracja stołu!
    Jest i zieleń i biel...
    Prezentuje się całkiem fajnie jako całość :)
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja stołu! Delikatna, zimowa i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I polecam serdecznie.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  9. Pięknie u Ciebie. Ja już niedługo zapewne wyciągnę świąteczne ozdoby, a znając mnie, zapewne kupię w pierwszym tygodniu grudnia choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło mi Cię gościć u siebie.
      Zapraszam częściej i pędzę do Ciebie zapoznać się z twoim blogiem.
      Uściski.

      Usuń
  10. To jest właśnie mój problem, że ja nigdy nie mogę się doczekać świąt i dekoracje już są cały grudzień, zawsze znajdę jakiś pretekst np. w tym jest to sesja fotograficzna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest :)
      Ale sklepy bombardują już początkiem listopada, więc najlepsze zostawiam sobie na koniec, aby się trochę podelektować tą magiczną aurą.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Ale zapachniało tymiankiem :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Potwierdzam.
      Zapach jest cudny.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  12. Lubię szyszki, ale jak to ja, tak się zakręciłam w tym roku, że znowu ich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam spore zapasy :)
      I wciąż pojawiają się nowe.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  13. W tamtym roku robilam identyczną girlande.Tylko kleilam sznurek od spodu szyszek klejem na gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie :)
      Takie girlandy są bardzo fajne i naturalne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Girlandy. Na to bym nie wpadła. :)

    OdpowiedzUsuń