poniedziałek, 22 stycznia 2018

Idealne do dekoracji domu – Bukiet z róż i goździków

  Zimową porą, gdy za oknem brak jest kwiatów i ogród, czy balkon nie jest nimi usłany każdy świeży bukiet wygląda w domu świetnie. Ożywia, dodaje energii i sprawia radość. Nadaje także elegancji i aż miło spoglądać w jego stronę.

Tym razem postawiłam na kompozycję różowych róż i pistacjowych goździków. Bardzo podoba mi się to zestawienie gatunkowo kolorystyczne. Może jeszcze tylko kilka gałązek eukaliptusa bym dodała, ale niestety nie było.

Polecam serdecznie i życzę dużo uśmiechu na cały tydzień.


26 komentarzy:

  1. Jak pieknie i wiosennie u Ciebie Kochana! uwielbiam łączone bukiety a róż w ciętych kwiatach po prostu kocham:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lussi :)
      Róże są faktycznie przepiękne, ale masz rację, że w połączeniach to już cudeńko.
      Pozdrawiam serdecznie i zimowo.

      Usuń
  2. Piękny bukiet ! Uwielbiam róże i goździki :) Do goździków mam sentyment bo miałam je razem z gerberami w wiązance ślubnej :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Róże i goździki to naprawdę świetny duet.
      Ciekawa jestem tego bukietu?! :)
      A jaka była kolorystyka?
      Uściski.

      Usuń
  3. Piękny bukiet i puszka świetnie wykorzystana. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Faktycznie jako wazon nie jest klasyfikowana, ale jakoś tak mi pasuje do bukietów.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Śliczne taki bukiet aż cieszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      To prawda.
      Cieszy i to bardzo.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Wonderful flowers, they are one of my favorites

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały bukiet! Piekna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niestety tylko w domu :)
      Ale zima też jest piękna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Piękny bukiet, na pewno ociepla otoczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Zgadza się ociepla i to bardzo.
      Pozdrawiam gorąco i zapraszam częściej.

      Usuń
  9. Jakie piękne kwiaty :) To zawsze jest cudowna dekoracja ;) Ja już z utęsknieniem patrze na swoje róże w ogródku, aktualnie pod śniegową pierzynką i czekam na sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      O tej porze za oknem niestety nic się nie dostrzeże, ale za to w domu można ożywić wnętrze.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. na szczęście mój mąż zawsze dba abym miała kwiaty w domu-kocham róże:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetna sprawa :)
      Trzeba pochwalić męża.
      Róże są cudowne. To prawda.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  11. Cudowny bukiet!!! Piękna dekoracja!!!Uwielbiam róże,te kwiaty goszczą u mnie w domu przez cały czas. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Róże są naprawdę niesamowite i piękne.
      Wcale się nie dziwię, że goszczą u Ciebie na co dzień.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  12. Jedne z moich ulubionych kwiatow.Ostatnio dostałam 15 róż ,które cieszyły moje oko.Super dekoracja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :)
      To musiały pięknie wyglądać.
      Im nie potrzebne są żadne dodatki. Są piękne same w sobie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Pięknie wyglądają ale jestem przekonana że i pięknie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń