piątek, 26 stycznia 2018

Naturalne dekoracje – Hiacynt w słoiku




  Szybka, naturalna, prosta, ale bardzo efektowna dekoracja. Takie słoikowe DIY i od razu robi się piękniej, a do tego ten zapach. Wystarczy cebulka hiacyntu, słoik, wstążeczka oraz trochę mchu, podłoża do storczyków lub innych naturalnych elementów i gotowe.
Jeśli zapach hiacyntu jest zbyt intensywny można to samo zrobić z żonkilami lub szafirkami. To tania dekoracja, a efekt zachwycający. Idealnie wygląda w domu, szczególnie w zimową porą.

Polecam serdecznie i życzę udanego weekendu.

23 komentarze:

  1. A jak pięknie musi pachnieć! :) My u siebie mamy fioletową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie, pachnie i to jak :)
      Fioletowa też mnie kusiła, ale stanęło na różowej.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. U mnie też hiacynty królują :). Pięknie wygląda Twoja dekoracja. Pozdrawiam Cię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      O tej porze roku, gdy mało wokół nas kwiatów hiacynty są wyjątkowo potrzebne.
      Pozdrawiam i lecę do Ciebie.
      Uściski.

      Usuń
  3. Uwielbiam hiacynty, w słoiczku i z kokardką z rafii wygląda ślicznie, minimalizm opracowany do perfekcji, super :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Właśnie taka wersja podoba mi się najbardziej.
      Prosta, ale jednak elegancka.
      Pozdrawiam poniedziałkowo.

      Usuń
  4. Przepięknie to wygląda. Hiacynty tyle radości dodają. Życzę Ci jej jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Masz rację hiacynty są bardzo energetyczne.
      Piękne i pachną na cały dom.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Uwielbiam hiacynty :) Pięknie prezentuje się w szkle. U mnie na razie kwitną kaktusy grudniki :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już przekwitły, więc sprowadziłam hiacynty :)
      Uściski serdeczne Aniu.

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają te hiacynty...robi się wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda, poczułam wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie hiacynt a u mnie szafirki. Zapachniało wiosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szafirki też uwielbiam :)
      Są prześliczne.
      Pozdrawiam i lecę je u Ciebie zobaczyć.

      Usuń
  9. Zgadzam się z Tobą. Dekoracje wnętrz kwiatami, to najlepszy, najprostszy, najszybszy i dla mnie najbardziej efektowny sposób upiększania i ocieplania domu. I nigdy się nie nudzi! Zapach Twojego hiacyntu poczułam aż tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty zawsze pięknie zdobią wnętrze, bez dwóch zdań :)
      Zapach faktycznie można wyczuć na odległość.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Zastanawiam się ile razy w roku te kwiatki kwitną bo u mnie z pewnością tylko raz - i takie dzikie są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwiaty wczesnowiosenne, więc obawiam się, że tylko na wiosnę :)
      No chyba, że są sposoby, aby to zmienić.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń