poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Poświąteczny recykling – Pelargonia na trawce



  Bardzo lubię wykorzystywać te same motywy po kilka razy, nieco je zmieniając i modyfikując. Ta sama rzecz nabiera nowego wyglądu i zyskuje zupełnie nowy image. Do poświątecznego recyklingu posłużył mi wielkanocny owies, który zdobił świąteczny stół.

Do tego dodatek kilku kwiatów pelargonii angielskiej, o pięknej barwie i nowa dekoracja gotowa. Wiosenna, kwiatowa i ożywiająca ozdoba i nowy wygląd świątecznego owsa.

Polecam serdecznie i życzę dużo słońca.

18 komentarzy:

  1. Też tak mam i bardzo popieram Twoje podejście do recyklingu. A Twój pomysł bardzo mi sie podoba. Kompozycja jest bardzo wiosenna. Zielona trawka zawsze się przyda.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przerabiam jedną rzecz po kilka razy :) Twoja dekoracja bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przeróbki są bardzo kreatywne i czasem efekt przerasta wyobrażenia :)
      Uściski.

      Usuń
  3. Też lubię się tak bawić :) Gdy kończy się sezon na daną rzecz, myślę jak ją wykorzystać w nowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta pelargonia angielska, kwiat bardziej przypomina mi irys...w połączeniu z zielonym owsem wygląda bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, faktycznie nie wygląda na klasyczną pelargonię :)
      Ale przepięknie kwitnie.
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  5. Jak widzę takie kwiaty to aż mi się buzia cieszy :)
    To naprawdę wspaniała propozycja.
    Bardzo mi się podobają!
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Megly :)
      Uściski wiosenne.

      Usuń
  6. Też tak robię. To dopiero pobudza kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Masz rację. Całkowitą.
      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  7. Też tak mam:-))) A mnie coś w tym roku owies nie chciał wyrosnąć...chyba miałam już zbyt stare nasionka:-(((
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak być z tym owsem.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  8. Świetny pomysł, bardzo ładnie to wygląda. Ja też tak mam, że wykorzystuję te same rzeczy do różnych dekoracji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Taki recykling to sama przyjemność.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  9. Que lindas flores amiga, se nota la llegada de la primavera

    OdpowiedzUsuń