poniedziałek, 29 maja 2017

Bukiety domowe - kompozycje własne

  Kwiaty w domu wyglądają pięknie i nadają mu charakteru, ale najpiękniej prezentują się własnoręcznie skomponowane bukiety. Zaczęło się prawdziwe kwiatowe szaleństwo w ogrodach, czy na działkach. Aż żal tego nie wykorzystać.


Ostróżki od dawna urzekały mnie swoją delikatnością i cudownymi kolorami. Piękne pastelowe odcienie idealnie ze sobą harmonizują, a kolor ciemnego fioletu nadaje mocnego akcentu. Za każdym razem, gdy tylko się na nie spojrzy od razu się uśmiech maluje na twarzy.



Polecam serdecznie i dobrego tygodnia.


  

21 komentarzy:

  1. Prześliczne orliki:) Uwielbiam je.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, własnoręcznie zrobione bukiety są najpiękniejsze a z polnych kwiatów zwłaszcza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ogród babci, który tonął cały w łubinach, orlikach i liliach. Zawsze dostawałam od babci bukiet tych kwiatów. Są przepiękne
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to musiał być piękny ogród :)
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  4. Aż pachnie ten post ;)Pachnie latem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bukiety, ja też kiedyś znosiłam zewsząd naręcza kwiatów :-) jednak odkąd mam swój ogród na kwiaty patrzę trochę inaczej....te miododajne zostawiam pszczółkom :-) no cóż a bukiety ostatnio robię z traw ozdobnych :-) wyglądają dość minimalistycznie, ale też cieszą oko. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Trawy też są bardzo ozdobne, więc się nie dziwię, że z nich tworzysz bukiety.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Ależ piękne bukiety :)
    Ja uwielbiam mieć świeże kwiaty w domu.
    Wspaniale to wygląda i świetnie poprawia nastrój.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Masz rację nastrój poprawia rewelacyjnie.
      Uściski gorące.

      Usuń
  7. To prawda co piszesz. Też lubię bukiety przeróżne z kwiatów sezonowych. a Twoje bardzo mi się podobają. Ostróżki to piękne i efektowne kwiaty.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      Ostróżki są naprawdę przepiękne.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Śliczne bukieciki- Pozdrawiam
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    http://wolnamk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Wpadnę na pewno.
      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  9. Ja też lubię te kwiaty ;) są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty - aż chciałoby się je powąchać :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola amiga querida,, que ramo de flores mas lindo ,,, se nota la llegada de la primavera

    OdpowiedzUsuń