piątek, 26 maja 2017

IDEALNE NA BALKON – Werbena

  Rozpoczynający się dzisiaj cykl IDEALNE NA BALKON ma na celu prezentację roślin najlepiej sprawdzających się na balkonach, a w szczególności na niedużych balkonach, bo takich chyba jest większość. Ale nawet na małym balkonie może być przecież pięknie.

Jako pierwsza daje się poznać WERBENA. Piękna roślina o intensywnym kolorze kwiatów, występujących także w kolorze pomarańczowym,fioletowym,różowym,czy białym. Preferuje stanowiska nasłonecznione i ciepłe, ale daje też radę w nieco mniej sprzyjających warunkach. Jest łatwa w uprawie, dlatego polecam ją gorąco.

Oraz życzę udanego weekendu.

18 komentarzy:

  1. To prawda, że na małym balkonie też może być pięknie i klimatycznie :)
    Werbena jest bardzo ozdobna, ja nigdy jej u siebie nie miałam, może się jeszcze w tym sezonie na nią skuszę :)
    Miłego weeekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Aniu :)
      Występuje w tylu kolorach, że na pewno znajdziesz coś dla siebie.
      Pozdrawiam poniedziałkowo.

      Usuń
  2. Uwielbiam ten rodzaj kwiatów.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Są małe, idealne na nieduży balkon, ale jakże urocze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajny cykl, mam nadzieję, że się czegoś o roślinkach dowiem bo niestety w tym temacie jestem zielona:-((
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ależ wspaniałości na balkonik :)
    No, no - naprawdę super pomysł :)
    Uwielbiam takie wyraziste kwiaty.
    Muszę werbenę zadobyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :)
      Bardzo polecam.
      Kolorków jest do wyboru, do koloru :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Que linda planta es la berbena ,, se nota que llegó la primavera

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że tak się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, a ja słyszałam tę nazwę, ale nie miałam pojęcia jak wygląda taki kwiat i że w dodatku świetnie się sprawdza na balkonach.
    Czekam na więcej takich ciekawostek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawostek będzie więcej, mam nadzieję, że przydatnych :)
      A werbena na balkonie wygląda świetnie i muszę ci powiedzieć, że świetnie się trzyma. Przynajmniej moja :)
      Uściski gorące.

      Usuń
  8. Miałam ją dwa lata temu i bardzo ładnie się rozrosła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim mini balkonie na pewno jej nie zabraknie :) Fajny cykl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Werbena jest urocza, niepozorna, a zarazem wyrazista z tym białym środeczkiem, czekam na dalsze roślinki w cyklu :-) ściskam

    OdpowiedzUsuń