piątek, 6 października 2017

Idealne do dekoracji domu – małe słoneczniki



  Cóż innego tak dodaje blasku i uroku we wnętrzu, jak właśnie bukiet kwiatów. Takie najprostsze zerwane z ogródka są sielskie i niezwykle wdzięczne. Dzisiaj w miętowym wazonie kance zagościły małe słoneczniki, zwane topinamburem lub słonecznikiem bulwiastym.

Dosyć długie łodyżki topinamburu świetnie pasują do wysokiego wazonu, który również jest w sielskim klimacie. Takie wspomnienie lata jest idealne na ponure, jesienne dni, gdy słońca brak.

Polecam serdecznie i życzę wszystkim udanego weekendu.

16 komentarzy:

  1. Jakie piekne, aż zapomniałam na moment, że skończyło się już lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Faktycznie wprowadzają do domu dużo słońca.
      Uściski poniedziałkowe.

      Usuń
  2. Słonecznie i wakacyjnie zrobiło się u Ciebie za sprawą tego pięknego bukietu ! Ja już tęsknie za latem :)
    Pozdrawiam weekendowo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie rozświetlają zdjęcia :). Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te kwiaty. Jak promyczki słońca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te kwiaty. U Ciebie każde są piękną dekoracją. Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie radośnie i słonecznie dziś!:) Bardzo lubię te żółte kwiaty i zawsze "kradnę" je z mamy ogródka, ale przyznam, że nie znałam ich nazwy. Teraz już będę wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu :)
      Nazwę mają dziwną, ale wyglądają świetnie i długo stoją w wazonie.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Ach, takie kwiaty to ja lubię.
    Świetne! Bardzo mi się podobają.
    Doskonale się prezentują.
    Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mam uwielbia słoneczniki - wiem czemu - są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie są tradycyjnymi słonecznikami, ale cieszą tak samo :)
      A jak długo stoją w wodzie.
      Pozdrawiam jesiennie.

      Usuń