poniedziałek, 20 listopada 2017

DIY prosto z natury – girlanda z szyszek

  Szybka i prosta girlanda, a do tego bardzo naturalna. Do jej zrobienia potrzebne są szyszki, najlepiej podobnej wielkości i szary naturalny sznurek. Sznurek zawiązujemy na czubku szyszek, najlepiej na węzełek, aby dobrze się trzymały. Między szyszkami zachowujemy w miarę równe odstępy.

I właściwie przepis gotowy. Girlandę dobrze jest zakończyć uchwytami, żeby łatwo można było ją zawieszać i przenosić w inne miejsca. Świetnie wygląda również jako ozdoba np. w formie wianka zdobiącego lampion.

Polecam serdecznie i życzę Wam dobrego tygodnia.
  

20 komentarzy:

  1. mit NATURMATERIALIEN kann man so scheeeene SACHA machen;;;

    hob no an feinen TAG
    bis bald die BIRGIT

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne dekoracje są najlepsze. Girlanda bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I zgadzam się, naturalne są najlepsze i najpiękniejsze.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Ja lubię wszystko co naturalne i takie dekoracje uwielbiam ! Świetny pomysł na jesienną czy świateczną dekorację.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tak girlanda faktycznie może być zarówno jesienna, jak i świąteczna.
      Pozdrawiam serdecznie Aniu.

      Usuń
  4. Jaka przepiękna girlanda!
    Właśnie na taką mam ochotę.
    Super! Muszę koniecznie wypróbować coś podobne u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Megly :)
      Jest bardzo prosta i szybka w wykonaniu.
      Polecam serdecznie.
      Uściski.

      Usuń
  5. Uwielbiam szyszki - są naturalnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć :)
      Są po prostu przepiękne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. ja dokladam szyszki do mojego adwentowego stroika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to jestem ciekawa tego stroika :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. moze pokaze na blogu wtedy sie pochwale ;)))

      Usuń
    3. Chętnie zaglądnę :)
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  7. Lubię szyszki, są świetnym materiałem do różnych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza girlanda :-) naturalne najlepsze!

    OdpowiedzUsuń