piątek, 17 listopada 2017

Rośliny w domu – SKRĘTNIK

  Przedstawiam Wam dzisiaj roślinę, którą naprawdę warto się zainteresować. Nazywa się SKRĘTNIK i jest spokrewniony z fiołkiem afrykańskim, a przez to ma podobne do niego wymagania. Czyli nie lubi być narażony na bezpośrednie promieniowanie słoneczne i należy go systematycznie podlewać. I właściwie tyle.

Jego piękne ozdobne kwiaty kwitną praktycznie przez cały rok, a kolory ich są różowe, czerwone, przez białe, fioletowe lub niebieskie. Mój jest jeszcze bardzo młody, ale już kwitnie.

Polecam serdecznie i pięknego weekendu Wam życzę.

11 komentarzy:

  1. Śliczny jest i kolorek ma bardzo cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Ja go kojarzę, ale nie wiedziałam, że ma taką nazwę.
    A jest naprawdę piękny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładny i prosty w hodowli :)
      Polecam serdecznie i pozdrawiam poniedziałkowo.

      Usuń
  3. Piękny, subtelny kwiatek ! Podobny troszkę do fiołka, przynajmniej mi się tak kojarzy :)
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tak, dokładnie, jest spokrewniony z fiołkiem afrykańskim.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Śliczne kwiatuszki ma. Zgadzam się z Anią, przypomina fiołka ;). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wygląda :)
      Ale jest silny i trwały.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Ja w domu z dużym powodzeniem uprawiam hortensje ogrodowe Sklep w którym udało mi się kupić miał ich ogromny wybór we wszystkich możliwych kolorach :) dlatego teraz okolice mojego tarasu są bardzo kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń