piątek, 9 marca 2018

Balkonowe wieści – idzie wiosna



  Powoli się zbliża i coraz bardziej ją czuć w powietrzu. Wiosna, mam nadzieję, że niedługo do nas dotrze. Na balkonie pojawiły się jej pierwsze symptomy. Posadzone jesienią właśnie przebiły się przez warstwę ziemi i rosną z dnia na dzień. 


Szafirki, tulipany, żonkile, krokusy i hiacynty tego raku zawitają na wiosenną odsłonę balkonu. Już nie mogę się doczekać, aż zakwitną. Na razie bacznie obserwuję je codziennie. 

Ciekawe jak jest u Was na balkonach?! 
Pięknego weekendu życzę.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam obserwować, jak roślinki rosną, no uwielbiam. :) Słonecznych, radosnych dni dla Ciebie. Niech kwiaty Ci pięknie rosną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :)
      Chodzę i sprawdzam co chwila czy może coś urosły.
      Bardzo mnie to cieszy.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. U Ciebie juz wyszły a ja mam na działce jeszcze pod śniegiem. Na drugi rok chyba posadzę w doniczkach i wtedy szybciej będę mogła się cieszyć kwiatami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      W doniczkach szybciej rosną. Oby tylko jakiś nocny przymrozek ich nie złapał.
      Uściski serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  3. Oj chyba będę musiała się rozejrzeć za szafirkami.:) Będziesz miała piękny balkon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szafirki :)
      Są piękne i urocze.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. To bardzo dobra wiadomość, że idzie wiosna :) Już nie mogę się doczekać Twoich roślinek :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Codziennie ich doglądam w nadziei, że w końcu ujrzę jakieś kwiatki.
      Uściski serdeczne Aniu.

      Usuń
  5. Jak to cudnie wygląda :) U mnie na balkonie jeden wielki bałagan. Czekam, aż jeszcze trochę się ociepli, zanim zacznę na nim sprzątać.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś z nich wyrośnie :)
      Na razie dobrze im idzie.
      Ciekawa jestem twojego balkonu, bo na pewno coś tam ładnego będzie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ale będzie pięknie :). Uwielbiam ten etap gdy czeka się na wzrost roślinki i kontroluje każdy jeden listek. U mnie na tarasie pusto, ale już niedługo wybiorę się na rynek w moim mieście i nakupię sobie kwiatuszków :). Pozdrawiam ciepło :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo :)
      Kontrola jest bardzo wnikliwa, a każdy postęp witany szerokim uśmiechem.
      Musisz koniecznie pokazać jak już się wprowadzą na balkon.
      Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę.

      Usuń
  7. Uwielbiam wiosenne kwiaty! i te kolory...ach..w końcu piękna wiosna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Chociaż podobno zima wraca.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  8. Oj u mnie jeszcze nie ma nic.. a to już wypada sadzić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafirki, tulipany, żonkile, krokusy i hiacynty sadziłam jesienią :)
      Uściski.

      Usuń