poniedziałek, 5 marca 2018

Coraz bliżej wiosny – ptaszek w domku


  Ponieważ wiosna niespiesznie, ale się zbliża, zarówno ta kalendarzowa, jak i ta za oknem to powoli zadamawiają się u mnie ptaszki. Bardzo lubię ten motyw dekoracyjny na wiosnę. Jest uroczy i naprawdę wiosenny. Miętowy ptaszek zamieszkał w metalowym domku. 

Do tego małe akcenty w postaci pachnących suszek , wypełniających mini słoiczki, świece i właściwie dekoracja gotowa. Lekko wiosennie i w pastelowych odcieniach. 

Polecam serdecznie i życzę Wam dobrego tygodnia.

37 komentarzy:

  1. MAm ten domek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :)
      Zgadzam się.
      Ciekawe jakie u Ciebie znalazł zastosowanie?!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. A ja chcę taki domek 0_0 jest świetny. Też czekam na wiosnę i chyba skuszę się na takiego ptasza, który umili mi oczekiwanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :)
      Wszystko z Pepco.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Lindas imagens. Lindas flores e lindo passarinho. Feliz semana. Beijinho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki ptaszek zwiastuje wiosnę!Piękny jest, uroczy! :) Buziaki!Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny domek, a ptaszek przecudny. Ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Porcelanowy ptaszek wręcz rozpuszcza serce swoim urokiem, w połączeniu ze swoim gniazdkiem-domkiem wygląda po prostu bajecznie. :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Ja wyciągnęłam dziś miętowego kogucika :)
    Może wiosna szybciej nadejdzie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Kogucik i to miętowy, chętnie go zobaczę.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  8. Ślicznie ! Również na ten domek mam chrapkę i wiem gdzie można go kupić :)) Ptaszek jest cudowny, ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Polecam domek, bo można go fajnie wykorzystać.
      Uściski serdeczne Aniu.

      Usuń
  9. Rzeczywiście uroczy ten Twój ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne wiosenne pastelowe dekoracje! Najładniejszy miętowy ptaszek :) Widzę, że też lubisz pachnące suszki potpourri. Ja też jestem ich fanką!

    Ja też stworzyłam u siebie kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami! Do środka dodałam suszonych płatków róż: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miętowy ptaszek też mnie urzekł od pierwszego wejrzenia.
      Chętnie wpadnę podglądnąć twoje dekoracje.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  11. hola amiga querida !!! bonitas decoraciones.El pájaro de porcelana es muy lindo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Angelica :)
      El pajaro me gusta mucho.
      Que tengas buena fin de semana.

      Usuń
  12. Śliczna dekoracja, ptaszek uroczy :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Uściski weekendowe i miłego dnia.

      Usuń
  14. Cudowna dekoracja i ta klatka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Klatkę polecam serdecznie.
      Miłego dnia.

      Usuń
  15. Domek jest super - i nawet ptaszek się skusił w nim zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :)
      Bardzo mu się tam spodobało i się zadomowił - dosłownie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Ptaszki...wiosenni wirtuozi...dekoracja, jak najbardziej na czasie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń