poniedziałek, 26 marca 2018

STOLICZKU NAKRYJ SIĘ – Wielkanocna odsłona



  Wielkanocne dekoracje zaczęte i ich przygotowywanie idzie pełną parą. Dzisiaj kontynuacja pastelowych barw, ale tym razem na stole. Biel, błękit i róż to motywy przewodnie. Do tego szarość talerzy i zieleń bukszpanu. 

Bukszpan na święta jest u mnie obowiązkowy, pachnie Wielkanocą. Wszystko przepasane lekkim, bawełnianym bieżnikiem i uzupełnione bawełnianymi serwetkami oraz naturalnymi podstawkami. 

Polecam serdecznie i pięknego tygodnia Wam życzę.

31 komentarzy:

  1. Szare talerze są śliczne. Widzę, że u Ciebie już przymiarki do dekoracji stołu a u mnie nawet pomysłu brak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jeśli brak pomysłu to polecam pastele.
      No i zawsze używam bukszpan. Pięknie ożywia i jest typowo wielkanocny.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  2. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Zawsze tak pięknie, kolorowo, ciekawie, co mnie bardzo relaksuje. :) Cudnie wszystko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :)
      Cieszę się bardzo.
      Wpadaj jak najczęściej.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Piękny wielkanocny stół! Bardzo lubię jasne kolory i świetnie pasują białe zajączki, żywe gałązki zielonych borówek:) Bardzo ładnie skomponowałaś porcelanę z resztą wystroju stołu. To się nazywa dobre wyczucie smaku i gust! Uwielbiam zestawienie bieli i pudrowego różu :)
    Twój artykuł przywołuje wiosenną aurę, której tak bardzo brakuje... mam nadzieję, że święta będą słoneczne!

    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie pojawił się nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla niemowląt. Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Masz rację połączenie bieli i pudrowego różu świetnie się sprawdza.
      Mam nadzieję, że wiosna w końcu do nas zawita.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  4. Z pastelami mi jakoś nie po drodze, ale na Twoim stole pięknie się prezentują. I masz rację zieleń bukszpanu to jest to. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie bukszpan to jest to :)
      Może przekonasz się jeszcze do pasteli.
      Pozdrawiam przedświątecznie.

      Usuń
  5. Pięknie i elegancko ! Podoba mi się skandynawska aranżacja połączona z pastelowymi dodatkami :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda stół w pastelach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.

      Usuń
  7. Bardzo ładnie przygotowujesz stół. U mnie wygląda podobnie. Do dekoracji używam bukszpanu i żonkile.Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I wzajemnie.
      Z chęcią bym ten stół podglądnęła.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  8. Piękne pastele, zachwycam się te zajączkami. Zaskoczyła mnie szara porcelana - nie mam takiej, ale muszę przyznać, że w połączeniu z pastelami ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Szara zastawa jest z IKEA i muszę przyznać, że bardzo ją lubię.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Bonito. Feliz Páscoa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastele :)) uwielbiam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Trudno się nie zgodzić.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  11. Przepiękne pastelowe kolory. Chyba wiem jak będzie wyglądał mój tegoroczny stół wielkanocny. Bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam pastele :)
      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  12. u Ciebie tez widzę świątecznie już:)) bardzo lubię pastele :)pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam i również życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

      Usuń
  13. U mnie też pastele :) Piękna kompozycja, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pastele świetnie się sprawdzają.
      Uściski.

      Usuń
  14. piękne kubeczki, jakiej to marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Kubeczki Ib Laursen
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Que Preciosa mesa en tonos pasteles, me diron ganas de estar ahi

    OdpowiedzUsuń