poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Pakowanie prezentów – szary papier i pieczątki


  Jeśli chodzi o pakowanie prezentów to lubię recykling. Używanie tego, co się ma w domu ma swoje duże plusy. Nie dość, że nie mnoży kosztów to jeszcze można spersonalizować opakowanie. Szary papier, gałązka gipsówki i wstążeczka. Prosto i elegancko. 

Do tego użyłam pieczątek, które idealnie można dostosować do okazji i solenizanta, czy jubilata. Opakowanie DIY, które robi się szybko, tanio i prosto, a do tego jest niepowtarzalne. 

Polecam serdecznie i pięknego tygodnia Wam życzę.

33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Prosto, ale i ciekawie. Kolorystyka też fajna. Naprawdę super. <3 Cudownego tygodnia życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko :)
      Polecam i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Znakomity pomysł,prosto, ale od serca i z serduszkami.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Takie proste lubię właśnie najbardziej.
      Pozdrawiam i miłego dnia.

      Usuń
  3. Ja też bardzo lubię takie sposób pakowania prezentów <3

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Me gusta mucho Simple y muy interesante. Los colores también son geniales

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak recykling.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary papier jest bardzo uniwersalny, ja sama bardzo go lubie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest :)
      Można go stosować do wielu fajnych pomysłów.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. To zdecydowanie mój styl :) Często używam szary papier do pakowania prezentów i można go udekorować na różne sposoby, Twój bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)
      To fakt, że szary papier to niekończąca się ilość pomysłów i rozwiązań.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Pięknie Ci wyszło to pakowanie prezentów:) Świetny pomysł z tym papierem i z pieczątkami!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie zapakowane. U mnie najlepiej sprawdza się szary papier, kolorowych jakoś nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      On zawsze się sprawdza, to prawda.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Szary papier wcale nie jest brzydki i tandetny, jak co niektórzy twierdzą (nie wiem czemu). Wręcz odwrotnie! Szczególnie bardzo podobaja mi się prezenty choinkowe w tym wydaniu: szary papier + jutowa wstążka + gałązka choinki. :-) Mnie zawsze szkoda rwać jakikolwiek prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Takie świąteczne prezenty świetnie wyglądają zapakowane w szary papier.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Bardzo lubię prezenty pakowane własne w szary papier, takie tło daje ogromne pole do popisu :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :)
      Pole do popisu jest nieograniczone.
      Uściski serdeczne przesyłam.

      Usuń
  12. Bardzo interesujący post, aż miło poczytać :) Jak zwykle śliczne zdjęcia i masa inspiracji u Ciebie! Zawsze jak zaglądam na Twojego bloga, to znajdę coś nowego i pomysłowego :) Też używam szarego papieru do pakowania rzeczy i prezentów + sznurek jutowy - jest to stylowe i naturalne opakowanie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do oglądania nowych wzorów innowacyjnych kocyków dla dzieci z wielowarstwowej bawełny - tym razem w kotki :) https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miło to słyszeć.
      Szary papier jest naprawdę bardzo kreatywny i można z niego wyczarować cuda.
      Pozdrawiam i miłego weekendu.

      Usuń
  13. Świetny efekt. Lubię takie rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej jestem za takim recyclingiem:-)))
    Uwielbiam pakować prezenty, a kiedyś dawno temu jeszcze za czasów studenckich pracowałam w artystycznym pakowaniu prezentów:-))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super :)
      Fajna praca w sumie, bardzo przyjemna.
      Też lubię taki recykling.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Pieknie zapakowane prezenty, tez tak pakuję paczki na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie rzeczy są oczywiście bardzo ważne ale gdy jeszcze chodzi o mnie to ja również na ten moment w głównej mierze skupiam się na ciekawych kwestiach związanych z gadżetami reklamowymi. Na pewno świetnym wyborem są etui na długopisy reklamowe https://reklamowegadzety.pl/c/etui-pismiennicze i mi się one bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń