piątek, 27 kwietnia 2018

Balkonowe porządki – impregnacja drewnianej podłogi



 Drewno jest piękne i świetnie wygląda, ale niewątpliwie wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Szczególnie w przypadku balkonowej podłogi. Po zimie i różnych warunkach atmosferycznych niezbędna jest jego impregnacja, aby dalej mogło nam służyć. 

Efekty przed i po widać gołym okiem. Kolor nieco się przyciemnił, a reszta to gra światła. Odnowiona podłoga nie dość, że ładnie wygląda to przede wszystkim jest zabezpieczeniem. 

Polecam i życzę Wam udanego weekendu. 

18 komentarzy:

  1. Chyba też się muszę tym zająć, bo sama mam na balkonie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już po :)
      Trochę było z tym roboty, chociaż samo malowanie akurat poszło szybko i sprawnie.
      Ale efekt jest.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  2. Widać efekt :) O drewno trzeba dbać by nam służyło przez długi czas.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Jak się o nie dba to naprawdę potrafi się odwdzięczyć.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  3. Od dawna mam ochotę na taką podłogę, ale to nie najtańsze rozwiązanie, więc ciągle się wstrzymuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :)
      Szczególnie jak się ma spory balkon, albo taras.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękna podłoga, drewno jednak daje klimacik, choć co jakiś czas wymaga konserwacji. Ściskam i życzę udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I wzajemnie pięknego weekendu dla Ciebie.

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ta podłoga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewno ma to do siebie, że trzeba o nie bardzo dbać. Niedawno musieliśmy w końcu zdecydować się z mężem na cyklinowanie podłóg drewnianych i wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń