poniedziałek, 22 maja 2017

Majowe hygge – podwieczorek na balkonie



  Balkonowe biesiadowanie zaczyna poważnie przybierać na sile, co oczywiście cieszy niezmiernie i zachęca do jedzenia na świeżym powietrzu. Wystarczy ulubiony deser, pyszna, aromatyczna kawa lub herbata i balkonowe hygge gotowe.

Jeśli nie jest jeszcze wystarczająco ciepło można zaopatrzyć się w koc i nawet wieczorem cieszyć się urokami balkonowego zacisza. Takie hygge smakuje wyjątkowo, szczególnie w miłym towarzystwie.

Polecam i życzę Wam dużo słońca na cały tydzień.

24 komentarze:

  1. O jak ja lubię takie chwile na balkonie. Kawa coś słodkiego, kwiaty.Albo dobra książka. Pięknie to u Ciebie wygląda i smacznie:) A i Twój stoliczek bardzo przypomina mi mój balkonowy. Oby przed nami były już tylko piękne i słoneczne dni i ciepłe wieczory! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu :)
      Masz rację, aby takie cieplejsze dni zostały z nami na dłużej, bo chwile na balkonie są bardzo przyjemne.
      Pozdrawiam poniedziałkowo.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Podwieczorek w takim otoczeniu to czysta przyjemność.
    Wspaniały kolor kwiatów.
    Sam relaks.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Relaks faktycznie jest.
      Uściski.

      Usuń
  4. Relaks na balkonie, to coś co uwielbiam :) i już nie mogę się doczekać kiedy mój na 100% będzie gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledzę twoje balkonowe postępy i jestem pod wrażeniem :)
      Uściski.

      Usuń
  5. Ja też już tak chcę :)Chętnie posiedziałabym tam z Tobą, pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już coraz piękniej i coraz więcej okazji na takie przyjemności :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Właśnie wróciłam z balkonu, jeszcze jestem na etapie przesadzania i przestawiania. Ale już niedługo :) To pelargonie angielskie? Pięknie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taka praca balkonowa to sama przyjemność na szczęście :)
      Pelargonie angielskie. Bardzo efektowne, polecam Ci serdecznie.
      Uściski.

      Usuń
  7. Muhhh que rico café, se ve muy apetitoso,,, que rico amiga

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiłki i kawki na tarasie to najpiękniejsza rzecz na jaką czekam całą zimę :D Gdy tylko zaczynają się pierwsze wiosenne, ciepłe dni, od razu nasze życie rodzinne przenosi się na taras i tak jest do późnej jesieni... po prostu kocham to :D
    U Ciebie pięknie i bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agness :)
      Zgadzam się z Tobą, takie balkonowe biesiadowanie jest cudowne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Tęskni za takimi chwilami. Dwa dni ciepła i znowu pada i zimno. Pięknie u Ciebie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Miejmy nadzieję, że będzie coraz lepiej, podobno weekend ma być dość ładny.
      Uściski weekendowe.

      Usuń
  10. Taki relaks to ja rozumiem :) Kawa, babeczki na świeżym powietrzu to jest to :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super relaksik i deserek wygląda mniamuśnie :-) wstyd się przyznać, ale ja dopiero co posprzątałam balkon po zimie i posadziłam kwiatki, ale też nie było pogody na balkonowe biesiadowanie, mam nadzieję, że wkrótce słońca będzie więcej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Taka byłą chyba pogoda, że nawet się nie chciało ogarnąć balkonu po zimie, ale masz rację teraz powinno być więcej słońca.
      Uściski serdeczne.

      Usuń
  12. To jest to. Relaks - tylko ja do tego dodałabym książkę.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń